Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی، ولی پور در گفتگو با ایسنا، با گذشت بیش از دو ساعت پس از وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری کهگیلویه و بویراحمد و زمان انتشار این خبر (۱۶:۲۳) اظهار کرد: بر اساس اعلام گزارش سازمان اورژانس کشور تعداد مصدومان در گچساران از ۳ به ۶ تن افزایش یافته که مصدومیت این افراد ناشی از فرار از زلزله رخ داده است.

وی افزود: تاکنون تعداد تیم‌های ارزیاب اعزام شده به محل نیز به ۱۲ گروه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار تیم از کهگیلویه و بویر احمد، دو تیم از فارس، دو تیم از بوشهر و چهار تیم از خوزستان اعزام شده‌اند.

به گفته سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر، کهگیلویه و بویر احمد، شهرستان گچساران، باشت و سعادت آباد خسارات جانی نداشته و برخی دیوار‌ها در شهرستان گچساران تخریب شده است. استان خوزستان، شهرستان بهبهان، روستا‌های شهر سردشت و تعداد ٧ روستا فاقد خسارات جانی و مالی بوده‌اند.

ولی پور گفت: مناطق مرزی بوشهر با استان کهگیلویه و بویراحمد نیز فاقد خسارات جانی و مالی هستند و در استان فارس شهرستان‌های ممسنی و رستم نیز تعداد ٨ روستا فاقد خسارات جانی و مالی بوده‌اند، البته درمنطقه بابا کلان زمین لرزه باعث ریزش کوه شده است.

۱۶:۳۰:

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز در گفت: وگو با ایسنا، از افزایش مصدومان زمین لرزه ۵.۲ریشتری به ۱۶ نفر خبر داد و گفت: این افزاد بر اثر ترس از زمین لرزه و فرار دچار مصدومیت شدند.

وی افزود: ۱۵ تن از تعداد کل به مراکز درمانی اعزام و یک تن در محل درمان شده است.

به گفته خالدی مصدومان به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زلزله اورژانس خسارات جانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا زرافشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای کاهش نرخ بی سوادی، رویداد روستای باسواد اجرا و ۱۰ هزار و ۹۶ نفر در ۸۱۸ کلاس درس تحت پوشش طرح‌های نهضت سوادآموزی قرار گرفتند.

وی بیان داشت: با تشکیل شورای سواد یار روستا این طرح نقش مهمی در کیفیت بخشی به سوادآموزی دارد و اجرای طرح شناسایی کوچه به کوچه، محله به محله و روستا به روستا نیز از دیگر طرح‌های مهم برای افزایش نرخ باسوادی در برخی نقاط است.

زرافشان تصریح کرد: دولت در کنار سوادآموزی برنامه‌های دیگری برای افزایش سواد اجتماعی جامعه هدف در دست اجرا دارد که طرح خواندن با خانواده، حلقه‌های کتابخوانی و آموزش عملی نماز از جمله این برنامه‌های تکمیلی دولت برای سوادآموزان است و مسابقات علمی و کار با رایانه نیز برای برای شرکت کنندگان در دوره تحکیم اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: نرخ باسوادی جمعیت استان در رده سنی ۱۰ تا ۴۹ ساله، بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ به ۹۲ درصد رسید و مطابق با برآورد سال ۱۴۰۰ به بالای ۹۵ درصد رسیده است.

زرافشان افزود: نرخ باسوادی در استان با هشت دهم درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۹۸.۸ درصد رسیده است.

کد خبر 6098197

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم