Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزییات آمار ابتلای ۴۹۰ نفر کرونایی امروز خوزستان از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آمار تفکیکی مبتلایان امروز ۴ خرداد ماه ۹۹ شهرستان های خوزستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به شرح ذیل اعلام شد.

شمار ابتلای امروز خوزستان ۴۹۰ مورد اعلام شده و جمعا تا کنون تعداد مبتلایان خوزستان به ۱۰ هزار و ۴۱۹ مورد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ۴۹۰ مورد ابتلای امروز به تفکیک شامل اهواز ۲۴۴ بیمار(۶۲ مورد بستری و ۱۸۲ مورد قرنطینه خانگی)، شوشتر ۵۴ بیمار(۴ مورد بستری و ۵۰ مورد قرنطینه خانگی)، دزفول ۳۱ بیمار(۱۲ مورد بستری و ۱۹ مورد قرنطینه خانگی)، آبادان ۲۶ بیمار(۲۱ مورد بستری و ۵ مورد قرنطینه خانگی)، ماهشهر ۲۴ بیمار(۱۱ مورد بستری و ۱۳ مورد قرنطینه خانگی)، رامشیر ۲۱ بیمار(یک مورد بستری و ۲۰  مورد قرنطینه خانگی)، شوش ۱۸ بیمار(یک مورد بستری و ۱۷ مورد قرنطینه خانگی)، خرمشهر ۱۸ بیمار(۸ مورد بستری و ۱۰ مورد قرنطینه خانگی)، دشت آزادگان ۱۳ بیمار(۴ مورد بستری و ۸ مورد قرنطینه خانگی)، حمیدیه ۸ بیمار(۳ مورد بستری و ۵ مورد قرنطینه خانگی)، امیدیه ۵ بیمار بستری، باوی ۴ بیمار بستری، رامهرمز ۴ بیمار( یک مورد بستری و ۳ مورد قرنطینه خانگی)، شادگان و لالی ۴ مورد قرنطینه خانگی، کارون ۳ بیمار بستری، بهبهان ۳ بیمار قرنطینه خانگی، باغملک ۲ بیمار بستری، مسجدسلیمان ۲ بیمار( یک مورد بستری و یک مورد قرنطینه خانگی)، اندیمشک یک بیمار بستری و هندیجان یک بیمار قرنطینه خانگی می شود.

لازم به ذکر است که آخرین و جدیدترین جزییات آمار مبتلایان، بهبود یافتگان، ترخیصی ها، بستری ها و فوتی های  ناشی از کرونا خوزستان تا ۴ خرداد ۹۹ نیز در(اینجا) قابل مطالعه است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنا خوزستان کرونا ویروس کووید 19 خبر تکمیلی مورد قرنطینه خانگی یک مورد بستری بیمار بستری ۴ بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی بیان کرد: همانطور که همه علاقمندان به ورزش به ویژه فوتبال می‌دانند، ورزشگاه غدیر به مدت بیش از پنج سال متروکه بود که با تلاش‌های شرکت گروه ملی فولاد خوزستان بار دیگر فعال شد.

وی افزود: علاوه بر حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از باشگاه استقلال آبی‌پوشان ملاثانی، زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز به صورت کاملاً رایگان برای تمرینات در اختیار این تیم قرار داشت.

بنی تمیم گفت: باوجود پیگیری‌ها و تلاش‌های مسؤولان و مدیران ارشد استانی برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، اما استقلال خوزستان با ممانعت از ورود تیم‌های فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی‌پوشان ملاثانی به ورزشگاه غدیر اهواز، باعث لغو دیدار و لطمه به فوتبال استان شد و این موضوع به صورت جدی مورد پیگیری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی قرار بود در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل نبود اجازه ورود ۲ تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.

پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت در ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.

کد خبر 6086358

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم