Web Analytics Made Easy - Statcounter

جکی چان در یک پیام ویدیویی برای مردم هند آرزوی بهترین‌ها را در مقابله با شیوع ویروس کرونا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، سفیر چین در هند پیام ویدیویی از جکی چان ستاره محبوب فیلم‌های اکشن را برای مردم هند منتشر کرد.

جکی چان در این پیام برای مردم هند آرزوی سلامت در برابر شیوع کرونا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر محبوب چینی که در هند نیز طرفدار زیادی دارد در این پیام از مردم هند خواسته است تا توصیه‌های دولتی را جدی بگیرند و از خودشان محاظت کنند.

وی گفته است: می‌دانم که همه ما در این زمان با شرایط خیلی سختی روبه رو هستیم. باید مثبت باقی بمانیم. توصیه‌های دولت‌تان را دنبال کنید. محافظت از خودتان به معنی محافظت از خانواده‌تان است قوی بمانید، سالم بمانید. واقعاً باور دارم که آینده روشنی در برابرمان است.

لینک کوتاه: asriran.com/0033wV

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هند کرونا جکی چان برای مردم هند جکی چان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا یک هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشته باشد.

این نتیجه در حالی برای شاگردان ژاوی رقم خورد که آنها معتقد بودند گل سالمی که لامین یامال به ثمر رسانده و از روی خط دروازه عبور کرده بود به اشتباه از سوی داور وسط و کمک داور ویدیویی اعلام نشده است. آنها همچنین به پنالتی اعلام شده در سر برخورد کوبارسی با واسکز اعتراض داشتند.

با این حال لالیگا اعلام کرد که داوری این دیدار مشکل خاصی نداشته و نمره قبولی را گرفته است و همین موضوع باعث عصبانیت مدیران بارسا شد و حالا RAC1 خبر داده است که آنها تصمیم‌شان را برای شکایت رسمی از اتفاقاتی که در جریان الکلاسیکو رخ داد گرفته‌اند.

مدیران بارسا با این شکایت در واقع از کمیته داوران خواسته‌اند که تمامی تصاویر و همچنین فایل‌های صوتی صحبت‌های مطرح شده بین داوران و همچنین کمک داور ویدیویی را در اختیار آنها قرار دهد.

دیگر خبرها

  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی
  • میدان مغناطیسی زمین ۳.۷ میلیارد ساله است
  • عینکی که می‌تواند به سؤالات شما پاسخ دهد
  • ویدیویی از طرز کار ربات‌های چینی که گیج کننده است
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • پیام ویدیویی جدید حماس در مورد اسرای اسرائیلی
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن