Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش وپرورش استان خوزستان به منظور پاسخگویی به تماس های مردمی، فردا سه شنبه در مرکز سامد استانداری خوزستان حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در ادامه حضور مدیران استان در مرکز سامد استانداری خوزستان، این هفته مدیر کل آموزش وپرورش استان خوزستان پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز سامد استانداری خوزستان در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تاکیدات استاندار مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استانی های محترم، مدیر کل آموزش وپرورش استان خوزستان با حضور در مرکز سامد پاسخگوی سوالات مختلف شهروندان خواهند شد.

لازم به ذکر است که شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری فردا سه شنبه ۶ خرداد ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با آقای کورش مودت مدیر کل آموزش وپرورش استان خوزستان مطرح نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهروندان پاسخگویی برنا خوزستان مرکز سامد استانداری مدیر کل آموزش مرکز سامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   سردار سید محمود میر فیضی با حضور در مسجد زین العابدین حصیرآباد   اهواز ضمن گفتگو با شهروندان به مشکلات پلیسی و انتظامی آنها رسیدگی کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان  در این دیدار که  جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی حضور داشتند،  دستورات لازم را به معاونین و روسای انتظامی حاضر در جلسه جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان ارائه داد.

این دیدار در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس برگزار شده بود.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان