Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسری می گوید گل گهر سیرجان از بهترین کیتها و معتبرترین آزمایشگاه برای انجام تست های کرونا استفاده کرده است.

طرفداری- حیدر افسری، مدیر تیم فوتبال گل‌ گهر سیرجان می گوید جان افراد برای ما مهم است و به همین دلیل با بهترین کیت‌ها و در معتبرترین آزمایشگاه تست کرونا دادیم.

حیدر افسری، مدیر تیم فوتبال گل‌گهر در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره مثبت اعلام شدن تست کرونا چند بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان، اظهار داشت:

تست اولیه چند بازیکن ما مشکوک بود و عصر امروز (یکشنبه) طی بیانیه‌ای تعداد مبتلایان را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد اما شایعاتی که در مورد تعداد بالای مبتلایان مطرح می شود درست نیست و تیم پزشکی ما در حال بررسی این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 افسری افزود:

تیم ما اکنون در قرنطینه است اما اینکه از الان به بعد نفرات مبتلا در کجا قرنطینه باشند به نظر تیم پزشکی بستگی دارد. متاسفانه اعداد و ارقامی هم که تاکنون اعلام شده واقعیت ندارد.

مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان در واکنش به طرح این موضوع چرا این تیم پیش از اعلام جواب تست‌های کرونا تمرینات خود را شروع کرده بود، تصریح کرد:

ما تمرینات را به صورت گروه‌های چهار و پنج نفره و از دیروز شروع کردیم. پیش از آن هم ابتدا سهیل مهدی (مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ) اعلام کرده بود که تیم‌ها از تاریخ یک خرداد ماه مجاز به شروع تمرینات هستند و ما هم به بازیکنان فراخوان دادیم تا به تهران بیایند، اما همان شب اعلام کردند تمرینات از 3 خرداد ماه شروع خواهد شد. همان زمان ما تست‌مان را گرفتیم و عصر روز گذشته وقتی جواب تست‌‌ها آمد تمرینات‌مان را تعطیل کردیم.

افسری ادامه داد:

جان افراد برای ما مهم است و از بهترین کیتها و معتبرترین آزمایشگاه برای انجام تست های کرونا استفاده کردیم. ما هم می توانستیم  مثل برخی تیم‌ها از کیت‌های 200 هزار تومانی استفاده کنیم ولی این کار را نکردیم. به نظرم باید همه تیم‌ها در یک آزمایشگاه واحد که از سوی سازمان لیگ و کمیته پزشکی معرفی می شوند آزمایش بدهند تا آمار دقیق مبتلایان مشخص شود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر سیرجان تیم فوتبال گل مدیر تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!