Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصرخاکی با اشاره به اعمال دستورالعمل قضائی در خصوص پاکسازی مناطق شهری گفت: دستور قضایی برای ساماندهی معتادان متجاهر در فردیس صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین ناصرخاکی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر ساماندهی معتادان متجاهر گفت: دستور قضایی برای ساماندهی معتادان متجاهر در فردیس صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس افزود: گرمخانه ای با اهتمام شهرداری فردیس به منظور اسکان و جمع آوری معتادان متجاهر در نظر گرفته شده است که دستورات قضایی در این زمینه نیز صادر شد.

وی توضیح داد: در جریان بازدیدهای صورت گرفته از مناطق حاشیه ای شهرستان فردیس در اطراف بیابان ها و محل جمع آوری زباله های شهری شاهد ظهور معتادان متجاهر بودیم که در این خصوص اقدام قضائیی صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس بیان کرد: گرمخانه بانوان شهرستان فردیس ظرفیت ۱۸ نفری را در شرائط کنونی دارد که دستورات لازم برای سازماندهی بانوان بی خانمان و متجاهر معتاد در این فضا داده شد.

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستور قضائی شهرداری فردیس اداره کل دادگستری البرز شهرستان فردیس ساماندهی معتادان متجاهر معتادان متجاهر شهرستان فردیس صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان در آیین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه ،افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

وی بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می کند.

شایان ذکر است که دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903037

دیگر خبرها

  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد