Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

رضا سعیدی در مورد تست‌های مثبت بازیکنان لیگ برتری، گفت: طبق آزمایشات تنها تست ۶ بازیکن از گل‌گهر مثبت شده است و سایر نمونه‌ها منفی بود.

وی‌ درمورد کرونای بازیکنان سپاهان، توضیح داد: تمام نمونه‌های اعضای تیم فوتبال سپاهان منفی بود.

سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: نتیجه تست‌ها را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم و بازیکنانی که تست آنان مثبت باشد طبق پروتکل‌های بهداشتی که توسط وزارت بهداشت در نظر گرفته شده به قرنطینه می‌روند تا روند درمانی شان طی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درمورد شایعه کرونای بازیکنان پرسپولیس گفت: طبق نمونه‌هایی که گرفته شده تنها همان تست بازیکنان گل‌گهر مثبت اعلام شد.

سعیدی درمورد احتمال لغو لیگ برتر، گفت: هنوز خیلی زود است که بخواهیم در این باره تصمیم بگیریم. با توجه به اینکه تازه تمرینات تیم‌ها آغاز شده، این بازیکنان در خارج از زمین فوتبال این ویروس را گرفتند و ارتباطی به فوتبال ندارد.

وی‌در رابطه با لغو تمرینات تیم گل‌گهر گفت: این تصمیمی بود که پزشک تیم گرفت و تصمیم منطقی هم بود. اما سایر بازیکنان از دید ما می‌توانند به تمرینات خود ادامه دهند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم سپاهان اظهار کرد: این همه هزینه و پول‌های میلیاردی خرج می‌شود، اما هیچ چیزی در زمین مسابقه نه در بازی استقلال و تراکتور دیدم و نه در بازی پرسپولیس و سپاهان مشاهده کردم. من به جز حاشیه در این بازی چیزی ندیدم. شاید به خاطر فضای مجازی است و در زمان‌های قدیم به این صورت نبود و  بازیکنان به هر صحنه‌ای واکنش نشان می‌دادند. به نظرم فدراسیون فوتبال هر کسی که اعتراض بیجا می‌کند محرومیت سنگین برایش در نظر بگیرد و فرقی نمی‌کند چه تیمی باشد.  

بازی پرسپولیس و سپاهان بار فنی نداشت 

او افزود: بازی که می‌توانست ۶ امتیازی باشد و قهرمان فصل را مشخص کند فقط حاشیه داشت و بار فنی نداشت. به نظرم کارشناسان فوتبال نمی‌توانند بگویند از بازی پرسپولیس و سپاهان و حتی دیدار تراکتور و استقلال  لذت فنی بردند. به هر حال هر ۲ بازی می‌توانست در قهرمانی این فصل تاثیرگذار باشند، اما هر ۲ بازی آن طور که باید و شاید از آب در نیامد. البته تیم سپاهان در ۱۰ دقیقه پایانی می‌توانست برنده باشد با توجه به اینکه پرسپولیس ۱۰ نفره شد. به هر حال هر ۲ تیم پرسپولیس و سپاهان  که موقعیت قهرمانی داشتند هر ۲ تیم امتیاز از دست دادند.  

بازیکنان پرسپولیس و سپاهان فقط به حاشیه پرداختند 

اصلانیان درباره اخراج عالیشاه را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به هر حال صحنه آهسته نشان داد که عالیشاه  با دست دابو بازیکن سپاهان را  لمس کرد و آئین نامه فیفا می‌گوید لمس کردن حریف جریمه دارد. بازیکنان بیشتر از اینکه به فوتبال اهمیت بدهند همه دقایق بازی به حواشی می‌پرداختند و برای هر توپی اعتراض می‌کردند. این‌ها باعث می‌شود فشار به داور زیاد شود و به نظرم داور مسابقه بیشتر از اینها می‌توانست کارت بدهد.  

بازی با سپاهان سنگین ترین دیدار پرسپولیس روی کاغذ بود 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان خیلی راحت فرصت صدرنشینی را از دست دادند، گفت: بله، البته بازی سنگینی بود و از ۶ بازی باقی مانده، دیدار با سپاهان سنگین‌ترین بازی پرسپولیس روی کاغذ بود. همچنین پرسپولیس در این بازی از پیش برنده نمی‌توانستیم تلقی کنیم، چون سپاهان هم بسیار پرمهره بود و این تیم هم فرصت داشت این بازی را پیروز شود و حتی به جدول هم برگردد، چون ۱۵ امتیاز هنوز باقی مانده است. به هر حال ۵ بازی باقی مانده است و باید ببینیم کدام تیم لغزش دارد و از بین سرخابی‌ها کدامیک می‌تواند از امتیازات باقی مانده استفاده کند.

اوسمار نمی تواند از لحاظ فنی و انضباطی سوار بر بازیکنان باشد 

او خاطر نشان کرد: به نظرم نقش اوسمار خیلی مهم است. با توجه به اینکه پرسپولیس  از  جام حذفی کنار رفت این نشان می‌دهد که  این مربی برزیلی هنوز نمی‌تواند بازیکنانش را از لحاظ روحی و روانی تقویت کند و رختکن تیم را کنترل کند، چون تجربه لازم را ندارد. اوسمار نمی‌تواند بازیکنانش را کنترل کند و این به موضوع انتخابش از سوی بازیکنان برمی گردد. با توجه به اینکه بازیکنان بزرگ در انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی نقش داشتند به خاطر همین او نمی‌تواند از لحاظ روحی، روانی، فنی و انضباطی  بر بازیکنان سوار شود.  

اصلانیان درباره اینکه شانس کدامیک از تیم‌های پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی بیشتر است، گفت: چند بازی مانده است و باید ببینیم کدامیک از این ۲ تیم می‌توانند امتایزات را جمع کنند. به هر حال فاصله امتیازات تنگاتنگ است و یک برد و یک باخت می‌تواند رتبه‌ها را جابه جا کند.  

اتفاقی نیفتاد تا عملکرد بیرانوند را ارزیابی کنیم 

اصلانیان درباره عملکرد بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: فکر نمی‌کنم اتفاقی نیفتاد تا عملکرد بیرانوند را بسنجیم، چون آن توپی که بازیکن سپاهان در دقیقه آخر با ضربه سر زد، بیرانوند واکنشی نشان نداد و از  کنار دروازه به بیرون رفت. هر چند که اگر در چارچوب بود بیرانوند نمی‌توانست بگیرد، چون فاصله اش با توپ زیاد بود.  

بازیکنان نساجی  با حضور الهامی انگیزه پیدا کردند 

او درباره اینکه بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم نساجی است، گفت: تیم نساجی هم بازی اش برابر تیم ذوب آهن را پیروز شد. از زمانی که  ساکت الهامی به تیم نساجی آمده اتفاقاتی در این تیم افتاده و انگیزه پیدا کردند و قطعا جلوی پرسپولیس به خاطر اینکه بازی پخش مستقیم است، خودشان را بیشتر نشان می‌دهند و تمام توان خود را می‌گذارند. البته پرسپولیس سخت‌ترین بازی اش با سپاهان بود و  اگر بازیکنان می‌خواهند قهرمان شوند باید بقیه بازی‌ها را پیروز شوند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم