Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: سامانه دریافت و پاسخگویی پیام های مردمی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز پاسخگوی شهروندان است.

ابوالفضل فلاح، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج ، گفت: با عنایت به تکریم ارباب رجوع، لزوم پاسخگویی به سئوالات و ضرورت ارائه خدمات به مردم شریف استان البرز، روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز از طریق سامانه دریافت و پاسخگویی پیام‌های مردمی این اداره کل و سیستم تلفن گویا و نیز به شکل حضوری درخدمت مخاطبان درون و برون سازمانی بوده و پیام‌های ارتباطات مردمی از قبیل گزارش، نقطه نظر ، انتقاد، پیشنهاد و تقاضای راهنمایی در حوزه‌های بانک، بیمه، گمرک، مالیات، بورس، خصوصی سازی، سرمایه گذاری خارجی ، اموال تملیکی ، حسابرسی، نظارت مالی و خزانه داری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در جریان پاسخگویی قرار می‌دهد و با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده در این خصوص در کوتاهترین زمان، پاسخ پیام های رسیده اخذ و به پیام گذار منعکس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی جهت دسترسی به سامانه دریافت و پاسخگویی پیام‌های مردمی می‌توانند وارد پورتال اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز به آدرسhttp://al.mefa.ir  شده و با ورود به سربرگ ارتباطات و اطلاع رسانی در بخش ارتباط مردمی نسبت به تکمیل فرم های سیستم ارتباط مردمی با رئیس سازمان و درخواست ملاقات با رئیس سازمان اقدام کنند.

همچنین مردم شریف استان البرز می توانند با سیستم تلفن گویای اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز به شماره های 7-32562375 و 32562478 تماس حاصل نموده و نسبت به ارائه نقطه نظرات، انتقادات، پیشنهادات و بیان مشکلات خویش در حوزه‌های صدرالاشاره اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استان البرز کرج اقتصادی تکریم ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • برگزاری آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز