Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، رژیم صهیونیستی منور‌هایی را به سوی آسمان نوار حایل نزدیک شهرک «جباتا الخشب» در حومه شمالی القنیطره سوریه شلیک کرد.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی المسیره نیز به نقل از تلویزیون سوریه از شنیده شدن صدای چندین انفجار نزدیک خط آتش بس در جولان اشغالی خبر داد و اعلام کرد رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک منور‌هایی در این منطقه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز دلایل شنیده شدن صدای انفجار و شلیک منور از سوی صهیونیست‌ها مشخص نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جنگ سوریه انفجار در سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی

منابع خبری فلسطین از شهادت دو جوان فلسطینی در غرب جنین واقع در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع رسانه‌ای امروز شنبه از شهادت دو جوان فلسطینی به نام‌های «مصطفی عابد» و «احمد شواهنه» در غرب جنین واقع در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست خبر داده و اعلام کردند که نیروهای ارتش اشغالگر یورش گسترده‌ای به مناطق مختلف کرانه باختری انجام دادند.

برخی منابع خبری از درگیری بین مبارزان فلسطینی با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غرب شهر جنین واقع در کرانه باختری خبردادند.

رژیم اسرائیل از بیم اینکه کرانه باختری و قلب مقاومت در این بخش از فلسطین یعنی جنین، به صحنه مقابله جدی با این رژیم در میانه جنگ علیه غزه تبدیل شود، یورش به این منطقه طی این روزها را شدت بخشیده است.

.

کرانه باختری در چند ماه اخیر شاهد افزایش مقاومت شهروندان فلسطینی در برابر یورش‌های نظامیان صهیونیست و مبارزه مسلحانه مبارزان فلسطینی با صهیونیست‌ها است. این وضعیت سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را به شدت نگران کرده است.

نهادهای فلسطینی همواره خواستار حمایت بین‌المللی از ملت مظلوم فلسطین شده و از دادگاه بین‌المللی کیفری خواسته‌اند تا تحقیقات درباره جنایات رژیم صهیونیستی را هرچه سریع‌تر آغاز کند.

جامعه بین‌المللی همچنان در قبال بازداشت اداری و دیگر اقدامات آپارتایدی رژیم صهیونیستی سکوت می‌کند و این به منزله چراغ سبز برای ادامه اشغال سرزمین‌های فلسطینی و نقض حقوق فلسطینیان است.

یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باخترییورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد