Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:21:57 GMT

۵ نفتکش ایرانی، انهدام برجک جنگ روانی!!؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۳۱۵۰

۵ نفتکش ایرانی، انهدام برجک جنگ روانی!!؟

ایسنا/کرمان یادداشت از: مظفر اسکندری زاده

وقتی ایران در اقدامی هوشمندانه و سراسر قدرت، پنج ابر نفتکش پولادین خود را با برافراشتن پرچم پرافتخار سرزمین شهیدان و قهرمانان و در حرکتی علنی عازم ونزوئلا کرد، حرکتی نفس گیر و بدیع که در طول سالها تحریم ظالمانه نظیر ندارد کمتر ناظر و تحلیلگر سیاسی قادر به پیش بینی این حرکت واثرات شگرف ان در پهنه سیاسی جهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات با پرواز قهرمانان ماهان و انتقال تجهیزات لازم مورد نیاز پالایشگاه های بنزین ونزوئلا آغاز و در برگشت وجه معامله و پول خرید بنزین پنج نفتکش با چندین تن طلای ناب دریافت شد...

و ساعتی پیش اولین نفتکش غول پیکر ایرانی (Fortune)وارد آبهای سرزمینی ونزوئلا شد و با اسکورت نیروی هوایی و دریایی آماده نبرد ونزوئلا به سوی بندر در حال حرکت است!!!

این در حالی است که گفته می شود زیر دریائیهای نادیده با پیشرفته ترین موشک های جهان از همان لحظه اول حرکت، کار اسکورت دریادلان پنج کشتی افتخار را علاوه بر هزاران موشک نقطه زن و ... بعهده دارند .

صدای خرد شدن هیبت پوشالی و انهدام ستاد مرکزی سهمگین ترین عملیات جنگ روانیآمریکا و متحدین مفلوک منطقه ای و یاس و ناامیدی مزدوران داخلی دشمن امروز با صدای هلهله مردم ونزوئلا و جشن پیروزی و عید ایرانیان مقارن شده است .

گفته می شود ایران به صراحت به آمریکا پیام داده است هرگونه اخلال در حرکت کشتی های ایران با پاسخی مواجه می شود که دنیا را بیشتر از اثرات کرونا شگفت زده خواهد کرد و آمریکا را در خاک خود با شوکی روبرو که در تاریخ سابقه ندارد .

آمریکا و متحدین غربی و منطقه ای اش هیچ راهی جز پذیرفتن واقعیت ظهور ابر قدرت منطقه ای ایران ندارند .

با ایرانیان جنگ دیده، جنگ نکنید....

صلح و دوستی و عشق و انسانیت راه حل نجات بشر است ...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: يادداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هفتاد و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین

منابع خبری اوکراین می‌گویند در حملات شبانه پهپادهای این کشور، ۲ انبار نفت روسیه هدف قرار گرفته است.

 یک منبع اطلاعاتی اوکراین گفت: پهپادهای ارسال شده توسط سرویس امنیتی اوکراین در یک حمله شبانه به ۲ انبار نفت متعلق به شرکت روزنفت در منطقه اسمولنسک روسیه حمله کردند.

این منبع گفت که این انبارها حاوی ۲۶هزار متر مکعب سوخت بودند که با این حمله آتش گرفته و بسیاری از کارکنان این انبارها تخلیه شدند.

به گفته این منبع خبری، نیروهای اوکراینی اعلام کرده اند که قصد دارند به حملات خود علیه زیرساخت‌های نظامی و لجستیکی که سوخت ارتش روسیه در اوکراین را تامین می‌کنند، ادامه دهند.

مقامات منطقه ای روسیه پیشتر گفته بودند که پس از این حمله پهپادی، آتش سوزی در این تاسیسات رخ داده است.

واسیلی آنوخین، فرماندار منطقه اسمولنسک در بیانیه‌ای در پیام رسان تلگرام گفت که این حمله تلفاتی نداشته است.

با ورود جنگ اوکراین به سومین سال خود، این کشور به طور فزاینده ای بر هدف قرار دادن تاسیسات نفت و گاز روسیه با پهپادهای دوربرد متمرکز شده است.

کی‌یف، با وجود درخواست‌های متحدانش برای توقف حملات به منظور جلوگیری از اقدام تلافی جویانه روسیه و افزایش قیمت جهانی نفت، پالایشگاه‌های نفت را اهدافی مشروع می‌داند.

طبق ادعای خبرگزاری رویترز، تا پایان ماه مارس، حدود ۱۴ درصد از ظرفیت اولیه پالایش نفت روسیه توسط حملات پهپادهای اوکراینی از بین رفته است.

 

دیگر خبرها

  • پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی