Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال «مختارنامه» گفت: فیلم سینمایی خروج خوشبختانه بدعت تازه ای در سینمای بعد از انقلاب اسلامی ایران بنا نهاد، اکران آنلاین و پس از آن اکران سینما ماشین اتفاقات تازه ای بود که به خوبی توانست مخاطبان را با شیوه های تازه اکران آشنا کند. تاریخ انتشار: 10:30 - 05 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۴۸۳

محمد فیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون علایق خود نسبت به آثار سینمایی و حضورش در آنها گفت: برای شخص من کیفیت اثر، فیلمنامه و تجربه کارگردان اهمیت بالایی دارد، گاها کارگردان کم سابقه است اما به حدی ایده های نویی در کار دارد که حتی با وجود نبود تجربه حاضرم با وی کار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: من حاضرم برای نقش خوب و جاندار و همچنین ایده‌های نو در سینما هر نوع سختی را در مقام بازیگر تجربه کنم، زیرا مخاطب امروز نیازمند این نوآوری در بازی، فیلمنامه، کارگردانی و کلیت اثر است، به عنوان مثال فیلم سینمایی خروج از آن دسته آثاری بود که تولیدش بی‌نهایت سخت بود اما فیلمنامه و خود شخصی حاتمی‌کیا ارزش سختی کشیدن را داشت. 

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده گفت‌وگوی جهانگیر الماسی پیرامون حضورش در فیلم سینمایی خروج اینجا کلیک کنید. 

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» با اشاره به سانحه خود در این فیلم سینمایی اضافه کرد: به عنوان مثال خطر به این معنا که در فیلم خروج من و جهانگیر الماسی تصادف خطرناکی را با دو تراکتور تجربه کردیم اما هر دو بلند شده و برای اثر جنگیدیم و ادامه دادیم زیرا محصول نهایی از هر چیزی برایمان مهمتر بود. 

وی با اشاره به همکاری مشترک با ابراهیم حاتمی‌کیا و تفاوت آن با کارگردانی بیژن میرباقری اضافه کرد: سبک هر دو عزیز در کارگردانی زمین تا آسمان با یکدیگر فرق دارد منتها آن چیزی که در آنها مشترک است نگاه انسانی آنها به چالشها، دغدغه‌ها و مشکلات جامعه است.

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره اکران آنلاین فیلم خروج اظهار کرد: فیلم سینمایی خروج خوشبختانه بدعت تازه ای در سینمای بعد از انقلاب اسلامی ایران بنا نهاد، اکران آنلاین و پس از آن اکران سینما ماشین اتفاقات تازه ای بود که به خوبی توانست مخاطبان را با شیوه های تازه اکران آشنا کند.

فیلی با اشاره به استقبال بالای مردمی از شیوه‌های تازه اکران در سینما خاطرنشان کرد: شیوه هایی جدید اکران همچون سینماماشین و اکران آنلاین خوشبختانه مورد استقبال تماشاگران قرار گرفتند و باعث شدند تا بعد از بسیاری از کارگردانان که از اکران آنلاین اثرشان واهمه داشتند به راحتی پا در این راه بگذارند و فیلم را در بستری تازه در ایام قرنطینه اکران کنند، تا مهمتر از گیشه به رسالت فرهنگی خود عمل کنند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران فیلم سینمایی خروج اکران آنلاین تازه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»