Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-اسماعیل هنیه در پیامی به مناسبت عید سعید فطر وعده داد که پیروزی ملت فلسطین و بازگشت آوارگان به سرزمین خود نزدیک است.
به گزارش آریا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس عید سعید فطر را به عموم ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی تبریک و تهنیت گفت.
وی در پیامی به مناسبت عید سعید فطر تصریح کرد که پیروزی ملت فلسطین و بازگشت آوارگان به سرزمین خود نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنیه با اشاره به اینکه اولین بار است که عید فطر خارج از فلسطین است، این عید را به تمامی فلسطینیان به ویژه ساکنان قدس و نگهبانان و مدافعان مسجد الاقصی که با جان و دل از معراجگاه پیامبر (ص) و قبله نخست مسلمانان دفاع می‌کنند، تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه همچنین تصریح کرد که کرانه باختری شجاعانه در برابر بزرگ‌ترین خطرات و توطئه‌های دشمنان ایستاده است.
رئیس دفتر سیاسی حماس در خصوص مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی هم گفت: حماس تا زمانی که مطمئن نشود دشمن صهیونیستی بهایی پرداخت می‌کند، حاضر به امضای توافق مبادله اسرا نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هنیه پیروزی بازگشت سرزمین فلسطین عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: پاسخ حماس به طرح پیشنهادی جهت توقف جنگ ارسال شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: امشب آقای اسماعیل هنیه طی تماس تلفنی با اینجانب، ضمن قدردانی از مواضع قوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و مردم ایران در حمایت از فلسطین و غزه، به تبیین آخرین تحولات پرداخت و اظهار داشت: «ما پاسخ حماس را به طرح پیشنهادی مصر و قطر برای توقف حملات رژیم اسرائیل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و … ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است. ما در نیات خود صادق هستیم.»

کد خبر 6098752 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • هنیه: پاسخ حماس به طرح پیشنهادی جهت توقف جنگ ارسال شده است
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • اسماعیل هنیه: آماده توافق آتش‌بس جامع هستیم
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!