Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@04:24:11 GMT

شرط حماس برای انجام تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۳۹۴۱

شرط حماس برای انجام تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در پیامی به اسرای در بند رژیم صهیونیستی به آن‌ها درباره هر گونه تبادل اسرا با این رژیم اطمینان خاطر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس فرا رسیدن عید سعید فطر را به اسرای در بند رژیم صهیونیستی تبریک گفت و به آن‌ها پیام مهمی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، هنیه در پیام خود تأکید کرد که تا زمانیکه از بهایی که رژیم اشغالگر برای تبادل اسرا می‌پردازد، اطمینان حاصل نکنند هیچ معامله‌ای با آن انجام نخواهند داد.

وی خطاب به اسرا گفت: «مطمئن باشید که هرگز هیچ معامله تبادل اسرا (با اسرائیل) انجام نخواهیم داد مگر اینکه از بهای آن اطمینان حاصل کرده و به این بها قانع شویم ان شاء الله».

هنیه همچنین عید سعید فطر را به همه خانواده‌های شهدا، اسرا، اهالی قدس، نمازگزاران در مسجدالاقصی، اهالی کرانه باختری و غزه و امت عربی و اسلامی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که عید آینده فلسطین آزاد شده باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی تبادل اسرا تبادل اسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اظهارات غیرمسئولانه و تهدیدات نخست وزیر و وزیران درباره اسیران باید متوقف شود.

وی موضع گیری مقامات رژیم صهونیستی درباره توافق مبادله اسیران سوء مدیریت در مذاکرات را نشان می دهد.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد: کابینه اسرائیل اسیران را به حال خود رها کرده است و باید کاری برای برگرداندن آنها به اسرائیل انجام دهد.

از سوی دیگر یارون بلوم، هماهنگ کننده سابق پرونده زندانیان و مفقودین رژیم صهیونیستی گفت: من اظهارات نتانیاهو مبنی بر اینکه حماس جدی نیست را رد می‌کنم، برعکس، آنچه در روزهای اخیر دیده‌ایم جدیت آنها را ثابت می‌کند، خلیل الحیه و یکی دیگر از مقامات حماس برای مذاکرات آتش‌بس با اسرائیل به قاهره رفتند.

بلوم با اشاره به شهرک‌های غیرقانونی ی اطراف که موازی با نوار غزه است، افزود: اگر همه کسانی که در جنوب زندگی می‌کنند نتوانند به خانه‌های خود بازگردند، پایان این جنگ ممکن نخواهد بود.

گفتنی است که در حالی که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است که حماس در مورد توافق تبادل اسرا جدی نیست، اپوزیسیون این رژیم نیز نتانیاهو را به شکست در توافقنامه تبادل اسرا با حماس متهم می‌کند.

کد خبر 6098251

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد
  • منبع صهیونیستی: نتانیاهو مذاکرات را به شکست کشاند
  • معترضان صهیونیست تظاهرات سکوت برگزار کردند
  • اسماعیل هنیه: آماده توافق آتش‌بس جامع هستیم
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح
  • حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم