Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب الدین طباطبایی سخنگوی حزب ندای ایرانیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پیام رسیدن نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا گفت: این نفتکش‌ها حامل بنزین هستند و خبری از نفت نیست، این یعنی کشور در حال عبور از خام فروشی به سمت فرآوری نفت است.

وی افزود: با وجود گردنکشی و قلدری آمریکایی‌ها ما با پرچم خودمان به سواحل ونزوئلا رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از این در بسیاری از موارد با پرچم کشورهای دیگر صادرات نفتی داشتیم، اما امروز رسماً با پرچم خودمان وارد آمریکای لاتین شدیم.

وی همچنین گفت: این اقدام هم یک پیام داخلی دارد و هم یک پیام برای کشورهایی که فکر می‌کنند باید به تمام خواسته‌های آمریکا تن بدهند.

طباطبایی با اشاره به اینکه این اقدام ثابت کرد که می‌توان در مقابل امریکا ایستاد، تاکید کرد: به نظر من این یک افتخار ملی است که نشان می‌دهد هژمونی امریکا در منطقه و جهان شکستنی است و در شرایط امروز باعث ترمیم غرور ملی در داخل کشور نیز می‌شود.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان در ادامه تصریح کرد: حرکت اخیر نشان داد که لازم است توان دیپلماتیک خود را ضمن مذاکره با اروپا در سایر کشورهای منطقه و جهان نیز به کار بگیریم. ظرفیت‌های بین المللی گسترده ای وجود دارد که همه آنها قابل اعتنا و قابل استفاده است.

وی افزود: البته لازم است که در داخل یک اجماعی بر سر این موضوع به وجود بیاید تا بتوانیم به سراغ مواردی از این دست برویم. با این حال آنچه امروز ضروری‌تر است انسجام داخلی بر سر واقعیت‌های بین المللی است.

وی در پایان ضمن ابراز تأسف از حوادث اخیر در خوزستان گفت: تأسف بار است که با بی تدبیری و بی توجهی به حداقلی ترین خواسته‌های مردم، دستاوردهای غرورآفرین بین المللی تحت الشعاع چنین بی کفایتی‌های داخلی قرار گیرد.

کد خبر 4933504

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب ندای ایرانیان ونزوئلا مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده آمریکا روز قدس علی لاریجانی ویروس کرونا مجلس یازدهم جمهوری اسلامی ایران سید عباس موسوی عید سعید فطر حسن روحانی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود کاپیتان اسطوره ای چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس را مشاهده می کنید.

دانلود (10.1MB)

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود