Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:02:21 GMT

قالب جدیدی برای کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۰۷۷

قالب جدیدی برای کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، نشر صهبا با توجه به استقبال گسترده از کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» و محور قرارگرفتن آن در حلقه‌های بحث و تدریس، تصمیم گرفت برای تسهیل امر تهیه و مطالعه کتاب، این کتاب را در قالبی جدید به مخاطبان هدیه کند.

از ویژگی‌های مهم این قالب، امکان ارجاع خودکار بین بخش‌های کتاب و امکان دانلود و پخش صوت‌های هر جلسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشارات صهبا اعلام کرده از آنجا که این کتاب از برکات ماه مبارک رمضان بود، این انتشارات نیز این اثر را همزمان با عید سعید فطر سال ۱۳۹۹ شمسی منتشر و به تمامی علاقه‌مندان اهدا می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت فایل pdf می‌توانند به نشانی jahadi.ir مراجعه و اگر از پیام‌رسان‌ها استفاده می‌کنند، از طریق کانال sahba_nashr در بله و sahba_nashr1 در ایتا فایل کتاب را دریافت کنند.

کد خبر 4933693 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا میراث فرهنگی ترجمه گردشگری رایزنی فرهنگی ادبیات ادبیات جهان معرفی کتاب خبرگزاری مهر ادبیات کودک و نوجوان موزه کتابخانه خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

مهرداد صدقی نویسنده مجموعه کتاب های «آبنبات» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از انتشار کتاب «آبنبات لیمویی» تا پیش از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: نسخه نهایی «آبنبات لیمویی» را اسفندماه سال گذشته به انتشارات سوره‌مهر تحویل دادم و در فرآیند انتشار قرار گرفته است.

وی افزود: در«آبنبات لیمویی» خوانندگان همچنان ماجراهای محسن را دنبال می‌کنند. محسن حالا تحصیلاتش را در دانشگاه گرگان به پایان رسانده و می‌خواهد ازدواج کند.

صدقی با اشاره به اینکه «آبنبات لیمویی» آخرین جلد از سری مجموعه آبنبات‌ها خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه داستان «آبنبات لیمویی» در روزگار کنونی می‌گذرد، فعلا قصد ندارم این مجموعه را ادامه دهم و می‌خواهم داستان‌نویسی را با ژانرهای دیگر ادامه دهم.

پیش از این، سه رمان طنز «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی» و «آبنبات نارگیلی» از این نویسنده توسط انتشارات سوره مهر عرضه شده است.

کد خبر 6087373 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها