Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:23:57 GMT

ورود هواپیمای ایرباس به فرودگاه رامسر پس از 52 سال

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۲۶۴

ورود هواپیمای ایرباس به فرودگاه رامسر پس از 52 سال

وزیر راه و شهرسازی گفت: با افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر، امروز یک فروند هواپیمای ایرباس پس از ۵۲ سال وارد فرودگاه رامسر شد و توسعه این فرودگاه اتفاق مهمی برای استان‌های مازندران و گیلان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مراسم افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد و استاندار مازندران در رامسر ‌برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز یک فروند هواپیمای ایرباس پس از ۵۲ سال وارد فرودگاه رامسر شد و این اتفاق برای مردم مازندران و گیلان مبارک باشد.

محمد اسلامی با اشاره به اینکه احداث باند جدید فرودگاه رامسر موضوع بااهمیتی است، گفت: طبق گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، از این پس همه ۱۶ شرکت هواپیمایی امکان پرواز به فرودگاه رامسر را دارند.

وی با اشاره به اینکه توسعه‌ فرودگاه رامسر اتفاق مهمی برای استان‌های مازندران و گیلان است، ادامه داد‌: امیدواریم توسعه ناوبری و ترمینال فرودگاه که مکمل توسعه فرودگاه است نیز به زودی در فرودگاه رامسر با حمایت‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اجرایی شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت گردشگری فرودگاه رامسر و مشکلات پیش از این در این فرودگاه گفت: حتی روزهایی را داشتیم که این فرودگاه به دلیل موانع پروازی تعطیل شده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی اسلامی فارس فرودگاه رامسر مازندران وزیر راه و شهرسازی فرودگاه رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری - در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز سه شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده، وزش باد و کاهش دما خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان استان روز چهارشنبه ابری و خنک همراه با بارش باران (گاهی بشکل رگبار و رعدوبرق) و وزش باد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • ورود سامانه بارشی به مازندران
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد