Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی ورمقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ماه مبارک ۱۴ هزار بازدید توسط گروه‌های بازرسی و نظارتی دامپزشکی از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و مصرف فرآورده های خام دامی در سطح استان انجام شد.

وی اضافه کرد: در نتیجه این بازدیدها کارشناسان دامپزشکی کردستان برای ۱۴۰ مرکز متخلف پرونده قضایی تشکیل شد و ۴۹ هزار و۲۰۰ کیلوگرم فرآورده غیر قابل مصرف نیز از این واحدها کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دامپزشکی کردستان افزود: ۴۳ هزار کیلوگرم از این میزان فرآورده ضبط شده فاسد در گشتارگاه‌های دام و طیور و ۶ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم نیز از واحدهای صنفی عرضه کننده، کشف شده است.

ورمقانی اضافه کرد: از ۶ اردیبهشت تا روز گذشته چهارم خرداد (ماه مبارک رمضان) هر روز ۶۰ نفر از پرسنل دامپزشکی در قالب ۲۶ اکیپ بازرسی وظیفه نظارت بر مراکز تولید، نگهداری، توزیع، عرضه و مصرف فرآورده های خام دامی در استان را بر عهده داشتند.

وی یادآور شد: در این مدت کارشناسان به صورت میانگین هر چهار روز یک بار از تمام مراکز تهیه و عره بازدید به عمل آوردند.

ورمقانی با بیان اینکه هم اکنون این نیروها نیز بصورت آنکال هستند تا در صورت نیاز در خدمت بهداشت عمومی و سلامت مردم باشند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه پیغام گیر۱۵۱۲ این اداره کل اطلاع دهند.

هم اکنون حدود ۵۶ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد ۲۹ هزار واحد در مرکز استان مستقر بوده و حدود سه درصد از این واحدهای صنفی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای محسوب می‌شوند.

برچسب‌ها کردستان سازمان دامپزشکی کشور اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سازمان دامپزشکی کشور اصناف کردستان سازمان دامپزشکی کشور اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی

مهنا عبداللهی، با کسب سه مدال زرین طلا قهرمان دسته ۵۹ کیلوگرم جوانان کشور شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست برگزار شد.

در این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب ۳ نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 751174

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • تولید سلنیوم آلی و رقیق‌کننده اسپرم با مصرف دامی در کشور
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی