Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:15:56 GMT

۱۶ ایرلاین در فرودگاه رامسر مجوز پرواز دارند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۵۳۸

۱۶ ایرلاین در فرودگاه رامسر مجوز پرواز دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی پیش ازظهر دوشنبه در آئین افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر با بیان اینکه هواپیمای ایرباس پس از ۵۲ سال در فرودگاه رامسر به زمین نشست که اتفاق بزرگی محسوب می‌شود، گفت: ۱۶ ایرلاین در فرودگاه رامسر مجوز پرواز دارند و ظرفیت خدمات رسانی و حس نزدیک مردم با اقدامات دولت اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: طرح توسعه ناوگانی مکمل توسعه فرودگاه رامسر است که اجرایی می‌شود.

شمس الدین حسینی منتخب مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس نیز در آئین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر با بیان اینکه ۱۱ سال پیش با مشقت در فرصت تاریخی موفق شدیم بر محدوده جغرافیایی ویلاهای ریاست جمهوری که در طول باند وجود داشت، کم کنیم، گفت: در سال‌های گذشته پروژه فرودگاه رامسر پیشرفت خوبی داشت اما از سال ۹۳ پروژه تعطیل شده بود.

وی افزود: با آمدن وزیر جدید محمد اسلامی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت کار و راه شد و با تجربه خوب ایشان و همت عالی بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر میسر شد.

شمس الدین حسینی گفت: توسعه استان مازندران مشروط به توسعه زیر ساخت‌ها است از این رو تکمیل باند و تجهیز ناوبری، توسعه ترمینال و احداث کمربندی در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: دریای مازندران نعمت بزرگی است و با استفاده از پتانسیل‌های آن از ظرفیت دیگر کشورها در بخش اقتصادی استفاده کنیم.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از کوه البرز عبور و از ظرفیت استان‌های البرز قزوین استفاده کنیم و متناسب با پتانسیل گردشگری و با توسعه ظرفیت ناوبری از این پتانسیل بیشتر استفاده کنیم

کد خبر 4933735

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی فرودگاه رامسر ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان عید سعید فطر شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر روابط عمومی شب قدر راهپیمایی روز قدس فرودگاه رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند

به گزارش قدس خراسان، محمود امانی بنی اظهار کرد: نخستین پرواز عمره از مشهد سوم اردیبهشت ماه امسال انجام شد و زائران این پرواز ۱۳ اردیبهشت ماه به ایران و فرودگاه مشهد بازگشتند.

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد کرد: دومین پرواز نیز با ۲۵۵ مسافر ۱۳ اردیبهشت ماه اعزام شدند که هفته آینده به فرودگاه مشهد بازخواهند گشت.

وی ادامه داد: این پروازها توسط هواپیمایی ایران ایر انجام و انتقال زائران حج عمره از این فرودگاه بدون مشکل و با هماهنگی کامل انجام شد.

امانی بنی بیان کرد: همچنین آمادگی کامل برای انجام پروازهای حج تمتع وجود دارد و بیش از ۱۰ هزار زائر برای حج تمتع ۱۴۰۳ از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از ۲۹ اردیبهشت ماه راهی مکه و مدینه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)