Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استقلال به هر زحمتی بود طلب دیاباته را داد و حالا روزشماری برای بازگشت دوباره این بازیکن به تهران شروع شده است. تاریخ انتشار: 13:16 - 05 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۵۸۱

خبرگزاری میزان - باشگاه استقلال در اوج مشکلات مالی و بحث شیوع کرونا و تحریم‌های ظالمانه بانکی علیه کشورمان موفق شد با برنامه‌های احمد سعادتمند، پول دیاباته را واریز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق شیرین، یک روی دیگر هم دارد، زیرا این ماجرا همه را به یاد داستان جدایی آندره‌آ استراماچونی انداخت. به قول برخی مدیران باشگاه استقلال، یک کشور بسیج شده بودند تا این مربی ایتالیایی برگردد و حتی ۱۶۰ هزار دلار هم به او پرداخت شد، اما برنگشت!

خیلی‌ها می‌گویند استراماچونی از اول هم قصدی برای بازگشت نداشت و عده‌ای مدعی‌اند که در ایران هم اراده‌ای برای بازگرداندن او دیده نمی‌شد. حالا که سعادتمند موفق شد با تلاش خود، پول دیاباته را بدهد، هواداران به یاد عملکرد مدیران گذشته باشگاه افتاده‌اند که باعث جدایی استراماچونی به خاطر مسائل مالی شد. این سوال هنوز هم پاسخ روشنی ندارد: چرا استراماچونی رفت؟ چرا باشگاهی که طبیعتا بر اساس حساب و کتاب‌هایش با این مربی عقدقرارداد کرده، نتوانست پول استراماچونی را بدهد؟

عجیب اینجاست که سعادتمند گفته استقلال باید یک میلیون و ۸۰۰ هزار یوروی دیگر به مربی ایتالیایی بدهد در حالی که بار‌ها عنوان شده بود که قرارداد او سالی ۷۵۰ هزار یورو است و حدود ۳۰۰ هزار یوروی آن را هم دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: مطالبات دیاباته تسویه شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته استقلال استراماچونی احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت

به گزارش خبرآنلاین، بارش شدید باران در نطنز موجب سیل وحشتناک در روستای صالح آباد نطنز شد.

بارش باران موجب آب گرفتگی محورهای مواصلاتی شهرستان نطنز شد و این بارش‌ها به قدری شدید بود که در روستای صالح آباد نطنز شاهد سیل وحشتناکی بودیم.

به گزارش فارس، سعید احتشامی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز اظهار کرد: ماموران راهداری در حال بازگشایی محورها،شانه سازی، رفع انسداد و رفع آب بردگی پل حسن‌آباد در محور جاده قدیم نطنز به کاشان هستند و این محور بازگشایی شد.وی افزود:جاده بادرود به پل هنجن هم بر اثر سیل مسدود شده که ماموران هم اکنون در حال رفع انسداد جاده هستند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898725

دیگر خبرها

  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت