Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:38:48 GMT

سرانه کتابخانه های البرز ۱۰۰ درصد افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۱۲۶

سرانه کتابخانه های البرز ۱۰۰ درصد افزایش می یابد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با تأکید بر لزوم افزایش سرانه مطالعه در البرز، گفت: سرانه کتابخانه های البرز ۱۰۰ درصد افزایش می یابد.

احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به مساحت ۱۰ هزار متری کتابخانه مرکزی در حال ساخت و کتابخانه‌هایی که در حال اضافه شدن به مجموعه کتابخانه‌های استان است، سرانه کتابخانه‌های البرز به دوبرابر مساحت کنونی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مساحت فعلی کتابخانه‌های البرز را   ۲۳ هزار و ۳۳۰ متر مربع اعلام کرد و افزود:  با اضافه شدن مساحتی حدود  ۲۴ هزار مترمربع به فضای کتابخانه‌های استان، سرانه کتابخانه‌های البرز با افزایش ۱۰۰ درصدی مواجه خواهد بود. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: به زودی در استان افتتاح  کتابخانه در مهدی آباد و لشگرآباد شهر چهارباغ،  مراسم کلنگ زنی کتابخانه شهر جدید هشتگرد در مساحت هزار و ۴۰۰متر مربع، راه اندازی کتابخانه  قاصدک به عنوان اولین کتابخانه کودک استان و کتابخانه المهدی در فردیس و کلنگ زنی کتابخانه عرب آباد خسروی در مساحت ۲۸۰ مترمربع،  در عرب آباد خسروی را شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌های عمومی استان البرز خبر داد و افزود: آغاز فعالیت این نویدبخش اقدامات مثبت در مسیر توسعه کتابخانه های البرز    است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: البرز کتابخانه های عمومی کتابخانه مطالعه سرانه کتابخانه های البرز کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان مهر میزبان شاعران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت شیخ سعدی شیرازی، شب شعری با موضوع عفاف و حجاب در بخش های مرکزی ، وراوری و گله دار برگزار شد.
زهرا میرزایی افزود: در این مراسم، شاعران انجمن های صبای وراوی، مهرانه مهر و ارمغان گله دار، سروده ها و اشعار خود را در زمینه عفاف و حجاب قرائت کردند.
وی بیان کرد: این مراسم به همت اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی