Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@12:23:14 GMT

امنیت کامل در مرزهای خراسان جنوبی برقرار است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۳۸۷

امنیت کامل در مرزهای خراسان جنوبی برقرار است

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در خراسان جنوبی از رضایت مردم استان از خدمات محرومیت زدایی قرارگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر امنیت کامل در مرزهای شهرستان‌های مرزی استان وجود دارد و جای نگرانی نیست. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند سردار غلامرضا تناکی صبح امروز در همایش مجازی فتح ارزش‌ها اظهار داشت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام تلاش زیادی کردند تا از پیشرفت اسلام و انقلاب در ایران جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود 2 نفتکش ایران به آب های ونزوئلا

اولین نفتکش ایرانی وارد «منطقه ویژه اقتصادی» ونزوئلا شد

وی با بیان اینکه بزرگترین هجمه دشمنان و استکبار جهانی علیه ایران،جنگ هشت ساله بود افزود:بعد از آن‌که دشمن نتوانست در قائله‌های مختلف پیروزی کسب کند، صدام را اجیر کرد تا در شهریور 59 به خاک ایران حمله کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در خراسان جنوبی با بیان این‌که در تهاجم عراق به ایران، دشمن تلاش داشت سه روزه خوزستان و یک هفته‌ای ایران را فتح کند، گفت: با درایت امام و از خود گذشتگی‌های مردم،جنگ هشت ساله دشمنان را ناامید کرد.

وی با بیان این‌که در فتح خرمشهر نکات زیادی نهفته است و این عملیات از جنس خدا بود بیان داشت: در برخی علمیات‌ها دست ائمه و خدا در کار بود

تناکی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی برخی از عملیات‌ها را با عنوان افسانه میتوان از آن نام برد افزود: در حالی که نظام ما نوپا و ارتش از هم پاشیده بود و برخی امیران از کشور فرار کرده بودند،اما جوانان با دستان خالی در برابر دشمن به پیروزی و فتح خرمشهر رسید.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در خراسان جنوبی گفت: جنگ هشت ساله از معدود جنگ‌هایی بود که دو ابر قدرت به صدام کمک کردند تا بر کشور ما تسلط پیدا کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در خراسان جنوبی گفت:مهم ترین قسمت عملیات پاکسازی خرمشهر و الی بیت المقدس مذاکره و قبول شکست برای دشمن بود،چرا .که آنهادریافتند نقشه‌هایشانبرآب شده و نمی‌توانند کشور ما را اشغال کنند.

تناکی با بیان اینکه دشمن بعد از عملیات الی بیت المقدس تلاش داشت تا با مذاکره از پیروزی‌های بعدی ایران بکاهد افزود: با درایت امام و فرماندهان این مذاکره قبول نشد و عملیات‌های بعدی با موفقیت بیشتری شکل گرفت .

وی با بیان اینکه در حالی که آمریکا، اسرائیل و همه کشورهای غربی صدام را پشتیبانی کردند اما نتیجه به شکلی دیگر رقم خورد بیان داشت: کشورهای غربی همه تزهای دفاعی خود را به صدام دادند تا برما پیروز شود؛ اما جنگ به گونه‌ای دیگر رقم خورد تا نقشه‌های دشمنان برآب شود.

تناکی با بیان اینکه عملیات‌های کربلای 4 و 5 تضمینی بر پیروزی‌های ما شد افزود: در روز گذشته کشتی نفتی ایران به کشور ونزوئلا رسید و بار دیگر ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد و این‌ها همه از اقتدار نظام است.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل این قرارگاه افزود: هنگامیکه جنگ تحمیلی به پایان رسید، یگان‌های سپاه پاسداران که بیشتر در جنوب و غرب کشور بودند باید به مناطق خود باز می‌گشتند، و پس از آن تیپ انصارالرضا در استان مشغول به کار شد و این تیپ مقابله با ناامنی‌های شرق و جنوب شرق را برعهده گرفت.

تناکی با بیان اینکه قرارگاه عملیاتی شهید ناصری تا کنون پیشرفت‌های خوبی در مقابله با ناامنی‌های شرق به ویژه مبارزه با قاچاقچیان و با طالبان را با همکاری با مرزبانان داشتیم. افزود: وظیفه اصلی ما در قرارگاه عملیاتی شهید ناصری،امنیت پایدار در خراسان جنوبی و در چهار شهرستان مرزی است.

وی بیان داشت: در حال حاضر منطقه ما امنیت خاصی دارد و یکی از کارهای ما محرومیت زدایی است که در این راستا قرارگاه شهید ناصری با اقداماتی که رقم زده است توانسته رضایت مندی مردم را در شهرستان‌های مرزی بدست آورد.

تناکی افزود:امید است بتوانیم رزمندگان واقعی باشیم و راه شهدا از جمله حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم.

انتهای پیام/254/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

او افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان سوخت قاطع است و به قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشور را به خارج از مرز‌های استان انتقال دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند