Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@17:16:53 GMT

تصویری امیدوارکننده برای طرفداران استقلال

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۴۳۳

تصویری امیدوارکننده برای طرفداران استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی روزهای اخیر صحبت های زیادی در خصوص ابهام برای بازگشت میلیچ و دیاباته دو خارجی استقلال به ایران وجود داشته. امروز اما میلیچ تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده. تصویری که در هواپیما گرفته شده و هواداران استقلال را امیدوار به بازگشت کرده.

43257

کد خبر 1391963.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا را پوتین سازماندهی می کند!

به گزارش همشهری آنلاین، شفقنا به نقل از آرتی عربی نوشت: ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این باره نوشت: این بیانیه را تنها می‌توان توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی تلقی کرد.

در روزهای اخیر، تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا به صحنه‌ای برای اعتراض نسبت به بمباران نوار غزه و کمک‌های آمریکا به تل‌آویو به ویژه پس از تصویب بسته جدید کمک‌های آمریکا به اسرائیل تبدیل شده‌اند.

پلوسی اخیراً ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را متهم کرد که پشت این تظاهرات است.

با تشدید تنش‌ها بین دانشجویان و پلیس آمریکا در بحبوحه گسترش تظاهرات‌ در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل در نوار غزه، دانشگاه‌های آمریکا شاهد اوج گرفتن اعتراضات و بازداشت دانشجویان معترض است؛ امری که «مایک جانسون»، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان را به تهدید به استقرار گارد ملی واداشته است.

تظاهرات در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و تگزاس با درگیری دانشجویان و پلیس مجهز به تجهیزات ضد شورش برگزار و منجر به دستگیری ده‌ها دانشجوی معترض شد.

جنبش اعتراضی در دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد به طوری که ده‌ها نفر هفته گذشته پس از فراخوان پلیس علیه تظاهرکنندگان توسط ریاست دانشگاه به بهانه ارعاب و یهودستیزی دستگیر شدند.

کد خبر 847237 برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه و آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا را پوتین سازماندهی می کند!
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس