Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:29:56 GMT

سالروز اکتشاف نفت در مسجد سلیمان + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۵۴۵

سالروز اکتشاف نفت در مسجد سلیمان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،  ۵ خرداد ۱۲۸۷ هجری شمسی، یک گروه اکتشاف نفت در شهرستان مسجد سلیمان استان خوزستان بعد از ماه‌ها حفاری توانستند به نفت دست پیدا کنند.

فوران نفت از چاه مسجد سلیمان، باعث تحولات بسیاری در زمینه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایران شد.

 

بیشتر بخوانید: ترافیک نفتکش‌ها در سواحل آمریکا + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت آبادان مسجد سلیمان اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام دین باید در اجتماع جاری شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دربانی در خطبه‌های نماز جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه ۱۷ شوال سالروز جنگ احزاب یا غزوه خندق است، گفت: طبق نقل تاریخی، ۱۰ هزار نفر به همراه ۶ هزار شتر و اسلحه خواستند مقابل پیامبر بایستند تا اثری از اسلام باقی نمانَد و در مقابل تعداد کمی از مسلمانان (سه هزار نفر) روبروی آنها ایستادند اما نتیجه جنگ، به نفع مسلمانان و اموال تجاری فراوانی نصیب آنها شد.

وی مطرح کرد: دهم اردیبهشت سالروز آغاز عملیات بیت المقدس است؛ در این عملیات بیش از هشت لشکر و ۵۰ تیپ از دشمن حضور داشتند اما رزمندگان ما با تعداد کمتری موجب آزادسازی خرمشهر، هویزه و جاده اهواز شدند. روز ملی خلیج فارس نیز که به دلیل اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز به این عنوان نامگذاری شد، عنایت دیگری از خدا برای تمامیت ارضی بود. هر جا برای خدا قیام کنید او، حافظ و مراقب است.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری بیان کرد: دشمن با خباثت، اسلام را مورد هدف قرار می‌دهد و در همین راستا متفکران انقلاب اسلامی را شناسایی و ترور کرد که آیت‌الله مطهری یکی از آنها بود. وی ایدئولوژی انقلاب را ترسیم کرد و مغز متفکر انقلاب بود که به دست دشمن به شهادت رسید و سالروز شهادت او به نام روز معلم نام گرفت.

حجت‌الاسلام دربانی عنوان کرد: هفته پیش‌رو، آغاز فتح اندلس به عنوان یک جریان مهم تاریخی توسط مسلمانان است. مسلمانان هشت قرن در اندلس حکومت کردند و دانشمندان بزرگ اندلسی پدید آمدند، اما دشمن برای بازپس‌گیری اندلس، با ایجاد بی‌بندوباری و هرزگی جوانان اندلسی و جنگ‌های ملوک الطوایفی، اسلام را تضعیف و مسلمان‌ها را بیرون کرد و اکنون همین کار را با کشورهای مسلمان می‌کند.

وی در رابطه با موضوع عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: حجاب مسئله اصلی نیست، دروازه ورود بی‌بند و باری است. دشمن به بی‌حجابی قناعت نخواهد کرد و آرام آرام اقدام به دین‌زدایی کامل خواهد کرد. طبق فرمایش مقام معظم رهبری، باید احکام دین در اجتماع جاری شود اما برخی مسؤولان هنوز توجیه نیستند.

امام جمعه چهارباغ ضمن قدردانی از اجرای طرح نور نیروی انتظامی متذکر شد: چرا دستگاه‌های اجرایی از این طرح حمایت نمی‌کنند؟ چرا مسائل فرهنگی حجاب پیگیری نمی‌شود؟ نیروی انتظامی یکی از ده‌ها اقدام شایسته حجاب را به تنهایی انجام می‌دهد، امور تکمیل کننده آن کجاست؟ چرا اصناف و ادارات به طور جدی ورود نمی‌کنند؟ حجاب، مسئله مهمی است.

حجت الاسلام دربانی ضمن انتقاد از بازیگران و بازیکنانی که رسماً دین را به سخره گرفته‌اند، اظهار کرد: بازیکن تیم فوتبال، هوادار بی‌حجاب را در آغوش می‌گیرد و هوادار دیگری از جنس مذکر را که به او نزدیک می‌شود با کوبیدن بر سینه‌اش رد می‌کند؛ این‌ها مایه فساد و عامل تخریب جوانان ما هستند.

وی با اشاره به روز شوراها و با بیان اینکه نقش مهم شوراها برنامه‌ریزی، نظارت و تسریع امور و خدمت به مردم است، آنها نباید دچار حاشیه شوند و لازم است به وظیفه خود عمل کنند، کارگران را موجب آبادی و سرافرازی و قدرت این کشور دانست و تاکید کرد: کارگران قشر ضعیفی هستند که نادیده گرفته می‌شوند اما خلق پول و ثروت می‌کنند. طی مراسمی از کارگران نمونه تجلیل خواهیم کرد.

کد خبر 6089240

دیگر خبرها

  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • ببینید | هشتم اردیبهشت سالروز درگذشت استاد نورالدین رضوی سروستانی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)