Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،ولی اسماعیلی عضو شورای اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم، درباره جمع بندی نهایی این فراکسیون درباره انتخاب اعضای هیئت رئیسه قوه مقننه، گفت: در چند روز گذشته کاندیداهای رئیس و نواب رئیس در جلسه فراکسیون حاضر شدند و برنامه های خود را ارائه کردند.

وی با بیان اینکه پس از انصراف سید شمس الدین حسینی و نیکزاد از پست ریاست مجلس تاکنون محمد باقر قالیباف و محمدرضا حاجی بابایی و فریدون عباسی برای پست ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده اند، ادامه داد: قرار است روز چهارشنبه 7 خرداد و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه پارلمان جلسه فراکسیون با حضور تمامی اعضا تشکیل و درباره ریاست و نواب رئیس مجلس تصمیم گیری نهایی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم درباره انتخاب رئیس فراکسیون اکثریت مجلس، اظهار داشت: طبق مصوبه هیئت اجرایی فراکسیون، قرار بر این شده است تا در اساسنامه فراکسیون آورده شود،  فردی که رئیس مجلس می شود دیگر نمی تواند رئیس فراکسیون باشد.

عضو هیئت اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی درباره زمان انتخاب رئیس فراکسیون، تصریح کرد: پس از انتخاب رئیس مجلس و نواب آن قرار است که مجمع عمومی فراکسیون برگزار شود و در آن جلسه رئیس و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون با رای اعضا مشخص شود و قرار است تا انتخاب اعضای هیئت رئیسه فراکسیون هیئت اجرایی کارهای فراکسیون را انجام دهد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: فراکسیون انقلاب اسلامی منتخب مجلس یازدهم نماینده رئیس فراکسیون انتخاب رئیس رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس

سخنگوی حزب ندای ایرانیان از آماده شدن ۳ حزب اصلاح‌طلب به همراه حزب اعتدال و توسعه برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید نورمحمدی درباره رویکرد حزب ندای ایرانیان برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: در انتخابات دور اول که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، حزب ندای ایرانیان در برخی حوزه‌ها وارد انتخابات شد و از کاندیداهای همفکر خود حمایت کرد.

وی ادامه داد: سه حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی و اعتدال و توسعه احزابی بودند که همین سیاست حزب ندای ایرانیان را در پیش گرفتند و به همین دلیل هماهنگی‌هایی میان این احزاب طراحی شد و با هماهنگی کامل در برخی حوزه‌ها از کاندیداهایی حمایت کردیم که نتیجه انتخابات برای این ۴ حزب قابل قبول بود و به تشکیل یک فراکسیون تاثیرگذار و اقلیت به نتیجه رسید.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در برخی از حوزه‌های انتخابیه مانند قائم‌شهر و خرم آباد انتخابات به دور دوم رفت و کاندیداهای مورد حمایت این ۴ حزب باید در دور دوم به رقابت با رقبا بپردازند. حزب ندای ایرانیان برای حمایت از کاندیداهای مورد حمایت که به دور دوم رفته اند، آماده شده و با تمام توان تلاش می‌کنیم که این نامزدها پیروز شوند. علاوه بر کاندیداها که در دور اول نیز از آنها حمایت کرده بودیم، در برخی حوزه‌ها، برخی چهره‌های مستقل با کاندیداهای اصولگرا به دور دوم رفته‌اند که در لیست اولیه ۴ حزب نبودند. در جلسات مشورتی که بین ستادهای انتخاباتی ۴ حزب در سال جاری برگزار شد، مقرر شد از این افراد مستقل که انگیزه حضور در فراکسیون اقلیت تشکیل شده را دارند، حمایت شود.

نورمحمدی ادامه داد: حال که فراکسیون اقلیت شکل گرفته است، وظیفه خود می‌دانیم در دور دوم تعداد دیگری از نمایندگان همسو با این فراکسیون را وارد مجلس کنیم. در جلسه‌ای که با برخی از نمایندگان منتخب از جمله آقای پزشکیان و نوری قزلجه داشتیم، از آنها خواستیم در ایام تبلیغات انتخابات با ما همراهی کنند و به نفع کاندیداهای مستقل وارد انتخابات شوند و از آن‌ها حمایت کنند که این پیشنهاد مورد حمایت این دوستان قرار گرفت.

وی در پایان گفت: لیست مورد حزب ندای ایرانیان در بیش از ۱۵ حوزه به زودی منتشر خواهد شد و این حزب با تمام توان از کاندیداهای مستقل و کسانی که ما آنها را حمایت خواهیم کرد. متاسفانه در شهر تهران هیچ کاندیدایی برای حمایت باقی نمانده و تمرکز حزب ندای ایرانیان در سایر حوزه ها بر تقویت فراکسیون اقلیت خواهد بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم