Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:46:54 GMT

تنها 10 خبرنگار برای هر بازی لیگ برتری!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۸۴۰

تنها 10 خبرنگار برای هر بازی لیگ برتری!

مسئولان سازمان لیگ اجازه ورود بیش از 10 خبرنگار را برای پوشش بازی های لیگ نخواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر آنطور که به صورت غیررسمی اعلام می شود، قرار است از روزهای پایانی خردادماه آغاز شود و در همین راستا اجازه شروع تمرینات به تیم ها داده شد.


شروع تمرینات و مسابقات در ایران مانند بسیاری از لیگ های دنیا با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود و برای حضور اهالی رسانه هم محددودیت های زیادی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین منظور کنفرانس های حضوری جای خود را به کنفرانس های آنلاین خواهند داد و دیگر خبری از مصاحبه بازیکنان در میکسدزون خبری نیست.


حالا خبر می رسد که مسئولان سازمان لیگ قصد دارند از ورودی بیش از 10 نماینده رسانه ها به استادیوم ها جلوگیری کنند تا در جایگاه خبرنگاران هم ازدحام ایجاد نشود.


این در شرایطی است که رسانه های زیادی به دنبال حضور نماینده های خود در بازی های حساس هستند ولی در بازی های غیر حساس لیگ بعید به نظر می رسد که از این جهت مشکلی ایجاد شود؛ چرا که رسانه ها نیز با توجه به شرایط سختی که این روزها پشت سر می گذارند و اکثر آنها نیروهای خود را کاهش داده اند، تمایلی برای داشتن نماینده در بازی های غیرحساس نخواهند داشت.

ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت