Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان سرپرست پلیس راه گیلان با بیان اینکه تردد خودروها در محورهای ورودی گیلان عادی و روان است، گفت: علت اکثر حوادث جاده‌ای در چند روز اخیر سرعت و سبقت غیر مجاز است.

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تردد عادی و روان در محورهای ورودی گیلان، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات عید فطر و تقارن آن با ایام پایان هفته، از روز چهارشنبه اول خرداد شاهد ورود تدریجی مسافرین به استان بودیم که تا پایان روز شنبه(سوم خرداد) 30 درصد به حجم خودروهای ورودی به استان رشد داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راه گیلان افزود: با مدیریت خوب مردم در زمان سفر، خوشبختانه در محورهای ورودی به استان به ویژه در محور رودبار، شاهد توقف و ایستایی طولانی مدت مسافران نبودیم.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای ورودی استان عادی و روان است، گفت: در چند روز اخیر به سبب افزایش ترددهای بین شهری، حدود 50 درصد از علت وقوع حوادث رانندگی در جاده‌های استان انحراف به چپ و سرعت‌های غیر مجاز است.

سرهنگ صفاری با تاکید بر اینکه رانندگان محترم از رفتارهای پرخطر به ویژه سبقت‌ها و سرعت غیرمجاز خودداری کنند، گفت: هموطنان برای اینکه ترددی ایمن و سفری خوش را داشته باشند، تقاضا می‌کنیم که ضمن رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی از عجله و شتاب پرهیز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس راه تردد خودرو محورهای ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا

در لیست مدیران میلان نام های زیادی به عنوان جانشین پیولی دیده می شود

طرفداری | دومنیکو تدسکو، سرمربی آلمانی-ایتالیایی تیم ملی بلژیک مورد توجه سران میلان قرار گرفته است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نتایج میلان در روزهای اخیر مقابل تیم های آاس رم و اینتر کام سران این باشگاه ایتالیایی را تلخ کرده و آنها در انتهای فصل با برکناری استفانو پیولی، مربی جدیدی را به عنوان سرمربی جدید روسونری استخدام می کنند. در این گزارش آمده دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک نیز به جمع گزینه های هدایت میلان اضافه شده زیرا از ویژگی های مدنظر مدیران روسونری مثل جوان بودن و داشتن تجربیات بین المللی برخوردار است. در روزهای اخیر نام های زیادی مثل ژاوی، توخل، فونسکا و لوپتگی برای حضور روی نیمکت دیاوُلو مطرح شده و باید دید در نهایت زلاتان ابراهیموویچ، دست راست مالک باشگاه با کدام گزینه به توافق می رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی