Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر تیمی 5 بازیکن کرونایی داشته باشد بازی‌هایش تعلیق می‌شود و با مجوزهای لازم می‌تواند تمرین کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سهیل مهدی در خصوص تست‌های مثبت اعضای چند تیم لیگ برتری اظهار کرد: با وجود فشارهایی که از سوی برخی تیم‌ها برای عدم برگزاری مسابقات داشتیم، ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز داد تا مسابقات را شروع کنیم و در این رابطه پروتکل‌های بهداشتی نوشته و تدوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر تیمی بیش از 5 بازیکنش به کرونا مبتلا شود، بازی‌هایش معوق می‌شود، اما تمریناتش را می‌تواند با رعایت اصول بهداشتی و هم چنین کسب مجوز از سوی سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ورزشی انجام دهد.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه تست کرونا 7 بازیکن گل‌گهر سیرجان مثبت بوده، تصریح کرد: تا الان فقط مصاحبه‌ها رآ دیده‌ایم و نتایج رسمی به ما اعلام نشده است. متأسفانه شنیده‌ام برخی باشگاه‌ها وارد تمرین شده‌اند، آن هم در حالی که نتایج رآ به ما اعلام نکرده‌اند، این تخلف است و باید قبل از تمرین تست‌ها را به ما ارائه دهند و ما ببینیم نتایج مطابق با پروتکل‌ها است یا خیر و به تیم اجازه تمرین بدهیم.

وی که با شبکه خبر گفتگو می‌کرد، ادامه داد: تیم‌هایی پیشگیری کردند و تمریناتشان را تعطیل کردند این قابل تقدیر است. ما باید هرچه زودتر نتایج آزمایشات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مراجع ذی‌صلاح بدهیم تا مجوز تمرینات صادر شود. برخی باشگاه‌ها گفته‌اند سه هفته زمان کمی است ما این زمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 4 هفته و بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فشرده کردیم؛ اما الان می‌بینیم که سه روز گذشته و خیلی تیم‌ها تست‌هایشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام نداده‌اند.

مهدی اضافه کرد: ستاد کرونا در ورزش موظف کرده است که هر روز بر سر تمرینات بروند و بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت داشته باشند. از فردا تیمی بدون حضور ناظران نمی‌تواند تمرین کند. ناظران باید هر روز گزارش وضعیت بدهند و با پزشکان تیم‌ها برای اجرای پروتکل‌ها در ارتباط باشند. اگر بازیکنان تحت کنترل کادر پزشکی بوده و در چارچوب پروتکل‌ها عمل و تمرین می‌کردند مسلماً تعداد مبتلایان الان کمتر بود. خیلی از موارد در تیم‌ها رعایت نشده است.

وی در خصوص ابتلای بازیکنان به کرونا در جریان برگزاری مسابقات تأکید کرد: بازی‌های این تیم‌ها معوق می‌شود، فرضیه اولیه ما این است که مسابقات در سلامت کامل بازیکنان برگزار شده و هیچ خطری سلامت آن‌ها را تهدید نکند. ما به دنبال اجرای صحیح پروتکل‌ها در فضای تمرین و آماده‌سازی هستیم. اگر تیمی با مشکل مثبت شدن تست بازیکنانش مواجه شد باید پروتکل را تا اجرای رسیدن به مرحله سفید انجام بدهد و سپس دوباره وارد فاز تمرین شود.

مهدی تصریح کرد: در شرایط متفاوت قطعاً روش‌های جایگزین را پیش‌بینی کرده‌ایم. لیگ در شرایطی برگزار می‌شود که تیم‌ها در مرحله سفید باشند. ما قصد داریم تا آخر هفته مراکز جایگزین و ثالثی را برای تست تعیین کنیم تا تیم‌ها دوباره در آنجا تست بدهند. خدای ناکرده خطایی در آزمایش‌ها نباشد و در نهایت اگر قرار بر تغییر پروتکل‌ها بود، این اتفاق از طریق وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا خواهد افتاد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا سهیل مهدی برگزاری مسابقات پروتکل ها بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس

بازگشت کوین یامگا به تمرینات استقلال، خبر خوبی برای هواداران آبی محسوب می شود.

طرفداری | انتشار ویدیویی از تمرینات استقلال، خبرهای خوشی برای هواداران این تیم به همراه داشت.

حضور مهدی پاشازاده کنار شاگردان جواد نکونام، شور و انگیزه مضاعفی به تمرینات تزریق کرد. اما بدون شک، مهم‌ترین اتفاق این ویدیو، رونمایی از کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال بود.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته، بر اثر برخورد با استوک امید حامدی فر، از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از انجام چندین عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طولانی، حالا با امیدی دوباره، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشته است.

کوین یامگا که هنوز به طور کامل بینایی خود را بازیابی نکرده، با بستن چشم بند روی صورتش، در تمرینات گروهی استقلال حاضر شد. او با حرکاتی نرم و احتیاط‌آمیز، زیر نظر کادر فنی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند.

اعضای کادرفنی استقلال با قاطعیت اعلام کرده‌اند یامگا در ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن مشکل چشمش، به طور کامل به تمرینات بازگردد. آنها ابراز امیدواری می‌کنند این ستاره فرانسوی از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شده و برای آبی‌پوشان به میدان برود.

کوین یامگا با چشم بند

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال