Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@13:53:34 GMT

21 کشته و زخمی در تصادفات رانندگی اهر و هریس

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۴۹۸

21 کشته و زخمی در تصادفات رانندگی اهر و هریس

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در اثر چهار فقره تصادف رانندگی در شهرستان های اهر و هریس 21 کشته و زخمی برجای گذاشت.

وحید شادی نیا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: برخورد نیسان با پراید  در سه راهی هریس یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

وی در تشریح این حادثه رانندگی ادامه داد: عصر امروز دوشنبه به محض تماس با اورژانس هریس سریعا دو اکیپ اورژانس عازم محل شدند  و پس از تریاژ و بررسی وضعیت مصدومان، فوت مرد ۵۰ ساله راننده پراید را تایید و سه مصدوم تحت اقدامات درمانی به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

17 مصدوم در تصادفات رانندگی شهرستان اهر 

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: سه فقره تصادف رانندگی در حوزه شهرستان اهر، 17 مصدوم راهی بیمارستان کرد.

وی افزود: عصر امروز برخورد پراید با پژو در جاده هوراند چناب، 10 مصدوم برجای گذاشت که با حضور به موقع کارشناسان اورژانس اهر مصدومان به بیمارستان باقرالعلوم این شهر انتقال یافتند.

شادی نیا گفت: در حادثه رانندگی دیگری در کمربندی اهر، برخورد پژو با پیکان  سه مصدوم راهی بیمارستان کرد.

وی افزود: در محور اهر مشکین شهر، واژگونی پژو سه مصدوم برجای گذاشت که حال یکی از مصدومین وخیم گزارش شده است.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: متاسفانه طی دو روز اخیر و تا ساعت ۲۲ امشب (دوشنبه )  براثر حوادث رانندگی، 6 نفر جان باختند و 54 نفر به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تصادف اهر اورژانس سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز هریس برجای گذاشت سه مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه ترافیکی ساعت یک و ۱۴ دقیقه بامداد امروز به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید از جاده منحرف شده است، افزود: این حادثه در آزادراه خلیج فارس ۱۵ کیلومتری نطنز اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد اورژانس برای حادثه ابراز کرد: در این حادثه چهار نفر شامل خانم ۵۵ ساله، آقا ۲۹ ساله و ۲ کودک ۵ و ۶ ساله مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه خانم ۲۴ ساله و نوزاد ۵ ماهه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6098895

دیگر خبرها

  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت