Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، این خبرگزاری در گزارشی نوشت مردم و مقامات ونزوئلا روز دوشنبه لنگر انداختن نخستین کشتی از ۵ نفتکش ایرانی حامل بنزین را در آب‌های ساحلی این کشور آمریکای جنوبی جشن گرفتند.

محموله‌های نفتی ایران، با بی اعتنایی به تحریم‌های شدید اعمال شده توسط دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران و ونزوئلا، وارد این کشور می‌شود و منعکس کننده دوره تازه‌ای در روابط در حال شکوفایی بین کاراکاس و تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در حال گسترش جای پای خود در نیمکره غربی است.

طارق العیسمی، وزیر انرژی ونزوئلا در توییتر نوشت: «ما به پیشروی و پیروزی ادامه می‌دهیم. تلویزیون دولتی ونزوئلا تصاویری از این کشتی را در حال حرکت در آب‌های کارائیب در حالی که جت‌های جنگنده این کشور بر فراز آن پرواز می‌کردند، پخش کرد. العیسمی تصاویری از خورشید در حال طلوع بر فراز این نفتکش را که در پالایشگاه ال پالیتو پهلو گرفته است، در حساب خود در توییتر منتشر کرد.»

۴ نفتکش دیگر که انتظار می‌رود در روز‌های آینده وارد ونزوئلا شوند, فورچون را همراهی می‌کنند، که نخستین کشتی ایرانی است که وارد آن کشور شده است.

مادورو روز یکشنبه از آیت الله علی خامنه‌ای رهبر معظم ایران، حسن روحانی رئیس‌جمهور و مردم این کشور از صمیم قلبم قدردانی کرد.

وی گفت ایران و ونزوئلا همچون کشور‌های دیگر جهان حق دارند داد و ستد انجام دهند.

مادورو افزود ونزوئلا و ایران دو کشور انقلابی (هستند) که هرگز در مقابل امپریالیسم آمریکا زانو نخواهند زد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مردم ونزوئلا نفتکش ایرانی آمریکای لاتین تحولات ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش کشورمان در فینال وزن ۷۵- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

صدیقه دریایی ملی پوش وزن۶۵ -کیلوگرم هم توانست با غلبه بر حریف ترکیه‌ای خود صاحب مدال طلا شود. او  برای صعود به فینال توانست حریف هندی خود را شکست بدهد.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند