Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@04:38:07 GMT

فرماندار تهران: اوضاع کرونا بهتر شده است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۹۳۷۸

فرماندار تهران: اوضاع کرونا بهتر شده است

اوضاع در حال حاضر بهتر شده و نگران این هستیم که زمانی ویروس کرونا عادی شود و اگر این اتفاق بیفتد به دوران اوج این بیماری باز خواهیم گشت.

به گزارش شریان نیوز،عیسی فرهادی فرماندار تهران ‌در پاسخ به پرسشی مبنی بر عدم استفاده شهروندان از ماسک و دستکش در وسایل حمل و نقل عمومی اظهار داشت: بارها به این موضوع تاکید شده است و خواهش ما این است که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند چرا که تنها راه مقابله با ویروس کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



وی بیان داشت:البته تاکنون در شهر تهران مردم رعایت کرده‌اند و با توجه به اینکه این ویروس فعلا هیچ دارو و واکسن مورد تائیدی ندارد بنابراین تنها راه مقابله با آن، رعایت نکات بهداشت است.

فرماندار تهران افزود: اگر این موضوعات رعایت نشود قطعا تعداد زیادی به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند و خدمات رسانی در مراکز درمانی هم کندتر خواهد شد.

فرهادی با اشاره به اینکه همچنان مردم می‌توانند از خودروهای شخصی خود برای تردد در شهر تهران استفاده کنند،‌گفت: می‌توان گفت اوضاع در حال حاضر بهتر شده و نگران این هستیم که زمانی ویروس کرونا عادی شود واگر این اتفاق بیفتد به دوران اوج این بیماری باز خواهیم گشت.
 

منبع: شریان

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید