Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با بیان اینکه ارزش سهام عدالت بالا است و شرکت هایی که در نظر گرفته شده 35 شرکت برتر هستند، پیشنهاد داد مردم در فروش سهام عدالت عجله نکنند.

«قدرت فیض‌الهی» در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزادسازی سهام عدالت با هدف افزایش  قدرت خرید مردم مخصوصا در شرایطی که کرونا به زندگی مردم و بسیاری از مشاغل آسیب وارد کرد، انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجازه آزادسازی سهام عدالت در راستای افزایش نقدینگی و ارتقاء توان سرمایه گذاری مردم است، گفت: با آغاز اجرای آزادسازی دو روش مستقیم و غیر مستقیم برای مردم در نظر گرفته شده که روش مستقیم برای افرادی است که توانایی سرمایه‌گذاری و فعالیت در بازار بورس را دارند و دارای اطلاعات کافی برای معامله باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تصریح کرد: روش غیرمستقیم مربوط به  کسانی است که به هر دلیل با بازار بورس آشنایی ندارند که در این روش شرکت‌های کارگزاری که قبلا در استان‌ها فعال بودند، مدیریت این سهام ها را بر عهده دارند و سالانه سود کسب شده را توزیع می کنند.

فیض‌الهی با تاکید بر اینکه ارزش سهام عدالت بالا است و شرکت هایی که در نظر گرفته شده 35 شرکت برتر هستند که از جمله می‌توان به گاز، خودرو، مخابرات و سیستم بانکی اشاره کرد، از مردم خواست در فروش سهام عجله نکنند.

وی ادامه داد: برای تمام کسانی که روش مستقیم را انتخاب می‌کنند کد بورسی صادر می‌شود و به این ترتیب، زمینه مشارکت مردم در رونق اقتصاد کشور فراهم می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با بیان اینکه مردم تا 8 خرداد فرصت دارند تا روش مدیریت سهام را مشخص کنند، تصریح کرد: به طور پیش‌فرض در سامانه روش غیرمستقیم وجود دارد و کسانی که دنبال مدیریت مستقیم نیستند نیازی به مراجعه مستقیم به سایت ندارند.

فیض‌الهی درباره تکلیف متولدین بعد از سال 1394 و کسانی که در مقطع زمانی سال‌های گذشته ثبت نام نشده اند، گفت: علاوه بر این افراد، حدود500 نفر در استان نیز ثبت نام کرده‌اند و برگه ثبت نام دارند اما کارگزاری ها مدارک آنها را بارگذاری نکرده‌اند که فعلا امکان افزودن سهام دار وجود ندارد و نیازمند مجوز قانونی است و به محض صدور مجوز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: سود سال 97 واریز شده و اگر کسی این سود را دریافت نکرده نیازمند اصلاح شماره شبای حساب است، چون برخی از سرپرستان شماره شبای خود را برای دیگر افراد خانواده ثبت کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آزاد سازی سهام عدالت استان ایلام سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد باغستانی اظهار داشت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

براساس گزارش جماران، وی افزود: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

227217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900265

دیگر خبرها

  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت