Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی آبدرمانی‌ها برای تصویب در ستاد استانی مقابله کرونا تدوین می‌شود.

نادر فلاحی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مبنی بر تلاش برای بازگشایی آبدرمانی‌های استان، طی هفته جاری نسبت به تدوین پروتکل بهداشتی آب‌های گرم و معدنی اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و انجمن آب‌های درمانی با تدوین این پروتکل‌ها و ارائه آن به ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا  در زمینه بازگشایی این مراکز اقدام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پس از تصویب این موضوع ، فعالیت آبگرم‌های معدنی استان دوباره آغاز خواهد شد.

فلاحی با اشاره به همکاری خوب جامعه آبدرمانی‌های استان در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: مسئولان مراکز آبدرمانی در همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا اقدام به تعطیلی مراکز خود کرده و در حال حاضر نیز آماده بازگشایی آبدرمانی‌ها با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری آب درمانی کروناویروس میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی