Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به آخرین اقدامات هوانیروز ارتش برای کمک به اطفای حریق در جنگل های گچساران و مسجدسلیمان گفت: بالگرد‌های هوانیروز ارتش تا این لحظه برای کمک به اطفای حریق در مسجدسلیمان و گچساران،   ۲۰ ساعت پرواز و به بیانی دیگر ۲۶ سورتی پرواز را ثبت کرده اند. تاریخ انتشار: 09:27 - 06 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۷۰۴

امیر یوسف قربانی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه از روز گذشته ۳ فروند از بالگرد‌های هوانیروز برای کمک به اطقای حریق در جنگل‌های گچساران و منطقع هفت شهیدان مسجد سلیمان وارد عمل شدند، گفت: ۱ فروند از این بالگرد‌ها در مسجد سلیمان و دو فروند دیگر در گچساران مشغول انجام عملیات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سه بالگرد صرفا در زمینه جابجایی نیرو‌های امدادی فعالیت داشتند، عنوان کرد: ما فناوری اطفای حریق توسط بالگرد را در اختیار داریم ولیکن مدیریت بحران کشور و سایر قسمت‌ها باید پای کار بیایند و برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه به محض ابلاغ درخواست از سوی مدیریت بحران به ارتش و دستور سلسله مراتب به هوانیروز، بالگرد‌های ما وارد عمل شدند، گفت: بالگرد‌های هوانیروز ارتش تا این لحظه برای کمک به اطفای حریق در مسجدسلیمان و گچساران،   ۲۰ ساعت پرواز و به بیانی دیگر ۲۶ سورتی پرواز را ثبت کرده اند.

امیر قربانی خاطرنشان کرد: بالگرد‌های هوانیروز ارتش تا این لحظه بالغ بر ۱۷۰ نفر را در گچساران و مسجدسلیمان جابجا کردند و امیدواریم هرچه زودتر اطفای حریق در جنگل‌های این مناطق به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: انتقال نیرو به ارتفاعات خامی با دو فروند بالگرد ارتش

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هوانیروز ارتش آتش سوزی جنگل های گچساران بالگرد های هوانیروز هوانیروز ارتش اطفای حریق برای کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود بالگرد حامل نظامیان مجروح اسرائیلی در بیمارستان ایخیلوف+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع عبری دقایقی پیش با انتشار تصویری از فرود یک فروند بالگرد حامل مجروحان نظامی اسرائیلی بر بام فرودگاه ایخیلوف در تل آویو خبر دادند.

هنوز مشخص نشده است که مجروحان نظامی این حادثه به حملات اخیر مقاومت فلسطین در نوار غزه و نبردهای سنگین امروز در شرق رفح مرتبط است یا اینکه به حملات گسترده مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در جبهه شمالی ارتباط دارد.

کد خبر 6100747 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • برقراری پرواز مسیر مشهد_ایلام پس از یک سال
  • فرود بالگرد حامل نظامیان مجروح اسرائیلی در بیمارستان ایخیلوف+ عکس
  • برای حفاظت از جنگل‌های ایلام همه پای کار بیایند
  • لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با حریق جنگل
  • کشف سلاح عجیب از شکارچیان حیات وحش/ عکس
  • هشت شکارچی متخلف در گچساران دستگیر شدند
  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • حریق گسترده در رفح در پی حملات اسرائیل
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه