Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش کاراته بانوان گفت: بازگشت شرایط سهمیه المپیک توکیو به روال قبل و برگزاری مسابقات مراکش را یک شانس بزرگ برای خودم‌ می‌دانم. تاریخ انتشار: 09:46 - 06 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۷۳۱

رزیتا علیپور در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تغییر برنامه فدراسیون جهانی کاراته برای برگزاری رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو اظهار داشت: جزو بازیکنانی بودم که با لغو این مسابقات، شانس المپیکی‌شدن را از دست دادم و با برگزاری مجدد پیکار‌های مراکش، دوباره می‌توانم به المپیک برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این موضوع خوشحال هستم و این تصمیم را یک شانس بزرگ برای خود می‌دانم.

وی افزود: دو رویداد بزرگ به دلیل کرونا لغو شد و خیلی از کاراته‌کا‌ها به ناحق شانس المپیکی شدن را از دست دادند، اما خداراشکر شرایط به روال قبل بازگشت. باید بهترین نتیجه را در مراکش کسب کنم و سپس قهرمانی اروپا برگزار شده و منتظر نتایج رقبای مستقیم خود از صربستان و فرانسه در این رویداد باشم.

ملی‌پوش کاراته بانوان ادامه داد: نتایج کاراته‌کا‌های فرانسه و صربستان تاثیر زیادی در المپیکی شدن من دارد. باید علاوه بر درخشش در مراکش منتظر عدم نتیجه‌گیری رقیبانم هم باشم.

کاراته‌کای وزن ۶۱ کیلوگرم ایران در خصوص نحوه تمریناتش در دوران کرونا توضیح داد: با توجه به این شرایط، بخشی از تمرینات را در منزل انجام می‌دهم و تمرینات کاراته را نیز به صورت انفرادی با مربی اختصاصی‌ام در سالن کاراته‌ای که در اختیارم است، انجام می‌دهم.

علیپور در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات مراکش یک‌سال دیگر است و فرصت دارم تا بازسازی خوبی داشته باشم. یکسال زمان کافی و مناسبی است تا نقاط ضعفی که وجود دارد را به حداقل و صفر برسانم تا با خیال آسوده و آماده در پیکار‌های مراکش شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: پورشیب: حرفم را روی تاتامی می‌زنم/ امیدوارم شایسته‌ترین کاراته‌کا راهی توکیو شود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاراته رزیتا علیپور المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت

مهدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ظهار کرد: یکی از بانوان کاراته کا قمی در مسابقات قهرمانی دختران کشور موفق به کسب مدال طلا شد.

رییس هیات کاراته استان قم با اشاره به اینکه این مدال، اولین مدال طلای کشوری تاریخ کاراته استان قم در بخش دختران است افزود: سارا پاداش در کومیته وزن ۶۶+ کیلوگرم رده سنی جوانان دختران با شکست تمامی رقبای خود مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

وی بیان کرد: پاداش این مدال را چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مسابقات قهرمانی کشور دختران که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد کسب کرد.

بیرانوند گفت: سارا پاداش در دیدار فینال وزن خود، مائده شالی از استان قزوین را شکست داد و فاطمه عابدی از استان مازندران و مهلا صداقت از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

کد خبر 6089147

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • نوشاد و نیما عالمیان شانس المپیکی شدن دارند