Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آنجایی که ایام اربعین در پیش است و جاده های شریانی ایلام به مرز مهران منتهی می شود، تمام هدف این است تا قبل از اربعین، لکه گیری و روکش راه های شریانی استان آماده شود.

وی بیان کرد: هم اکنون در تمامی محورهای شریانی، پیمانکاران حضور فعال دارند و کارها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلخواه در عین حال بر لزوم حمایت مالی استان برای انجام طرح تاکید کرد و گفت: امسال برای هر استان، یک میلیارد تومان بودجه برای انجام طرح تخصیص یافت که این بودجه تنها ۶۰۰ تن قیر را تامین می کند.

وی تصریح کرد: در حالیکه امسال حداقل برای لکه گیری و به روزکردن آسفالت ها و آسفالت حفاظتی به هفت هزار تن قیر نیاز است.

دلخواه، با اشاره به اینکه انجام این طرح سراسری از ۱۹ فروردین در راه های شریانی استان، آغاز شده است، گفت: تاکنون ۹ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری و انجام روکش راه های شریانی به پیمانکاران تخصیص یافته است.

به گفته وی، در سالهای گذشته، قیر رایگان در اختیار ادارات برای انجام اینکار قرار می گرفت و وزارت راه و شهرسازی با وزارت نفت، مبالغ را تسویه می کرد. اما امسال در قانون بودجه، قیر رایگان دیده نشده و موضوع نقدینگی انجام کار را با مشکل روبرو کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد تا استان ها و همچنین استان ایلام حمایت مالی شوند تا کار به سرانجام برسد.

کد خبر 4934144

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی راهپیمایی روز قدس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و هفتم ۵۰ هزار و ۳۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار ۱۹۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در فرعی‌های کوچه ۴۵ قصر دشت در منطقه یک، فرعی‌های بلوار استقلال و فرعی‌های خیابان صنعتگر و فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴ و فرعی‌های کوچه ۵۳ بلوار سرداران شهید در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی فرعی‌های بلوار بهشتی در منطقه یک و خیابان هنر ۳ و فرعی‌های خیابان سفیر امید شهرک آرین در منطقه ۱۰ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۸۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۹ هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی صدا و سیما برای پوشش مطلوب مراسم اربعین ۱۴۰۳
  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • انجام ۱۰۱ هزار تن آسفالت‌ریزی در منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • ◄ پیش بینی ناامیدکننده کارشناسان: اتمام فاز ۲ فرودگاه امام در سال ۱۴۵۰
  • ارتقاء و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات افتر و سرخه
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز