Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: اجاره‌نامه‌هایی که موعد اتمام آن‌ها دو ماه نخست سال‌جاری است تا تیرماه تمدید می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه بااشاره به آغاز فصل جابجایی مستاجرین، اظهار کرد: باتوجه به شرایط خاصی که امسال به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور داریم و مشکلات اقتصادی که برای بسیاری از خانواده ها بویژه قشر مستاجر بوجود آمده، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیماتی در راستای حمایت از این خانواده ها اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق این تصمیم سررسید قرارداد‌های رسمی و عادی واحد‌های مسکونی در فاصله زمانی اول اسفند ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹، دو ماه دیگر با همان شرایط قبلی باید تمدید شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید شده، اجاره‌نامه‌هایی که موعد اتمام آنها دو ماه نخست سالجاری است تا تیرماه تمدید می شوند.

 مدعی العموم کرمانشاه در ادامه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی مردم و دستگاه های اجرایی، افزود: براین اساس، موجر حق ندارد برای دو ماه اضافه شده، اجاره بهای بیشتری طلب کند که شامل رقم اجاره ماهیانه و همچنین ودیعه مسکن می‌شود.

کرمی اضافه کرد: همچنین موجر حق اخذ جریمه دیرکرد تخلیه واحد مسکونی را تا اتمام تیر ماه امسال از مستأجر ندارد.

 دادستان کرمانشاه در پایان اعلام کرد: به مستاجران بابت دوماه تمدید اجاره جریمه‌ای تعلق نگرفته و محاکم قضایی هم برای این مدت حکم تخلیه صادر نخواهند کرد.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه حکم تخلیه رسانه دو ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی دانشی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا سه به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزار تومان، ۵۲۰ هزار تومان یارانه دریافت خواهد کرد.

وی بیان داشت: تاکنون ۲۶۶ هزار و ۷۲۴ خانوار از این طرح بهره‌مند شده‌اند و ۶۵۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان نیز اعتبار در استان استفاده شده است.

دانشی تصریح کرد: خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌شود.

کد خبر 6099751

دیگر خبرها

  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • قانون جدید صدور حکم تخلیه مستاجر سال ۱۴۰۳
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب