Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-06@23:11:47 GMT

ارزش روز شرکت‌های بورسی سهام عدالت چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۰۱۹

ارزش روز شرکت‌های بورسی سهام عدالت چقدر است؟

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سهامداران عدالتی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند از امروز می‌توانند با مراجعه به بانک مرتبط به شماره شبای خود،، سفارش فروش ۳۰ درصد سهامشان را ثبت کنند؛ براین اساس اطلاع از ارزش روز سهام اهمیت دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی، افرادی که به بانک مراجعه می‌کنند باید تعهد فروش یکجای سهام خود را در بانک ارائه دهند و از تاریخ ۱۰ خرداد، سهام افرادی که به بانک‌ها سفارش داده‌اند به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند به محض اینکه شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در بورس یا فرابورس پذیرش شوند می‌توانند سهام خود را بفروش برسانند.

ارزش روز سهام چقدر است؟

با ابلاغ مقام معظم رهبری در ۹ اردیبهشت ۹۹، سهام عدالتی که اولین بار در سال ۸۵ به مشمولین اهدا شد، آزاد شد بر اساس این تصمیم برای افرادی که روش آزادسازی مستقیم سهام عدالت را انتخاب کنند، سهام تمام ۳۶ شرکت بورسی سهام عدالت در پورتفو کدبورسی آنها قرار می‌گیرد و می‌توانند این سهم‌ها را بفروشند یا با نگاهی بلند مدت، نگهداری کنند.

بر اساس اطلاعات سازمان خصوصی سازی و همچنین بر اساس قیمت روز نمادهای سهام عدالت در تاریخ (۰۳/‏۰۳/‏۹۹)، تعداد و ارزش این سهام به شرح ذیل است.

گفتنی است این رقم برای شخصی است که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارد، بدیهی است برای کسانی که سهام ۵۳۲ تومان یا ۴۹۰ تومانی دارند، به همان نسبت این ارزش سهام تا حدود نصف رقم تعیین شده کاهش می‌یابد.
همچنین بنابر گفته مسئولین قرار است مابه ازای ۱۲ شرکت غیربورسی به تمامی سهامداران، سهام شرکت‌های سرمایه گذاری استانی داده می‌شود بنابراین ارزش نهایی رقمی بالاتر از رقم محاسبه خواهد شد اما به دلیل اینکه هنوز در بورس پذیرش نگرفته‌اند امکان قیمت گذاری آن وجود ندارد.

 

 

  انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: آزادسازی سهام عدالت سهام عدالت بورس سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند

امتداد- موسسه اعتباری ملل از متقاضیان عضوریت در هیات مدیره درخواست کرد تا مدارک خود را به این موسسه تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، موسسه ملل با اشاره به انتخاب و تکمیل اعضای هیأت مدیره وفق ماده۶۱اساسنامه، اعلام کرد: اسامی سهامدارانی که داوطلب عضویت در هیأت مدیره موسسه هستند، برای تایید صلاحیت به بانک مرکزی اعلام و پس از تایید، برای رای گیری به مجمع معرفی می شوند.

بر این اساس، وملل از تمامی داوطلبان عضویت درهیأت مدیره که دارای شرایط احصا شده بر اساس ماده ۶۳ اساسنامه موسسه هستند دعوت کرده است تا حداکثر به مدت ۱۰ روز کاری با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره سهام موسسه اعتباری ملل به نشانی تهران بزرگراه شهید همت شرق، خیابان شیرازجنوبی، نبش کوچه رضوان ساختمان موسسه اعتباری ملل طبقه چهارم مراجعه کنند.

تاییدیه کتبی دارندگان حداقل ۵ درصد سهام موسسه ملل، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت نام اعلام داوطلبی و ارائه مدارک مورد نیاز مندرج در فرم مذکور، مدارک الزم برای این ثبت نام خواهد بود.

بر این اساس، داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل برای آگاهی از شرایط عضویت در هیأت مدیره (مفاد ماده ۶۳ اساسنامه) می توانند به سامانه اطلاع رسانی ناشران (کدال) مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟