Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:10:50 GMT

بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در «پاوه» کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۰۲۳

بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در «پاوه» کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف یک‌میلیون و 100 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در شهر نودشه از توابع شهرستان پاوه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: پس از اطلاع تیم مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پاوه از وجود تعداد زیادی سیگار قاچاق در شهر نودشه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی انبار مورد نظر و هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از محل اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در جریان این بازرسی، یک میلیون و 100 هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 4 میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

وی همچنین با اشاره به پلمب انبار مذکور از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: سیگار قاچاق کرمانشاه کشف سیگار قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۴۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی به ارزش ۷۹۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال معادل ارزش ریالی سیگار‌ها از بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، ماموران نیروی انتظامی شهرستان چهاربرج محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد