Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید هنوز زمان مناسبی برای مقایسه کردن مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند با مهاجم لهستانی باواریایی‌ها نیست. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فیلک سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ مقایسه ارلینگ هالند با روبرت لواندوفسکی را به صرف شروع خوبی که مهاجم نروژی تیم دورتموند در بدو ورودش به بوندس‌لیگا داشته است، اشتباه می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالند 19 ساله از ژانویه که از تیم سالزبورگ اتریش به دورتموند پیوست، تا الان در 10 بازی‌اش در بوندس‌لیگا 10 گل زده و تیمش را به کورس قهرمانی برگردانده است. با این وجود فلیک هنوز او را در حد مهاجم تیمش که در تمامی مسابقات این فصل 41 گل زده است، نمی‌داند.

فلیک درباره مقایسه این دو بازیکن به خبرنگاران گفت: این اولین فصل حضور هالند در بوندس‌لیگاست پس برای مقایسه کردنش با لواندوفسکی خیلی زود است. روبرت همیشه در سال‌های اخیر در کلاس جهانی بازی کرده است. البته هالند هم بازیکن بااستعدادی است. او جوان است، اما پیشروی‌اش به سمت دروازه‌ قابل توجه است. او فقط به دنبال زدن ضربات تمام‌کننده است. هالند پویایی فوق‌العاده‌ای دارد. او مهاجم حریص و جنگنده است، اما در مصاف با دورتموند ما نباید تنها مراقب او باشیم. این بازی، بازی خاصی است و جو آن می‌تواند هر تیمی را با انگیزه کند، اما الان شرایط فرق می‌کند (خالی بودن ورزشگاه به خاطر کرونا) و چاره‌ای نداریم جز اینکه با آن کنار بیاییم. باید شرایط را پذیرفت و دنبال بهانه هم نباشیم.

فلیک: مولر نماد شعار باشگاه است/ بازی بایرن و دورتموند همیشه اتفاق خوبی است

 

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند امشب (سه‌شنبه) از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دورتموند روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ دورتموند روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 57 بازی بایرن و رئال مادرید، هری کین در حال آماده شدن برای زدن پنالتی خود بود که جود بلینگام چیزی در گوش او گفت. 

جود به کین چه گفت؟ بسیاری از رسانه ها تلاش کرده اند تا بفهمند که گفت و گو بین بازیکن رئال مادرید و مهاجم بایرن مونیخ چه بوده است.

هری کین نتیجه را 2-1 کرد و به این ترتیب چهار دقیقه بعد از گل مساوی سانه، ورق را برگرداند تا شیطنت جود بی نتیجه باشد. تمرکز کین با وجود اینکه بلینگام چیزهایی را در گوشش می گفت، اصلاً از بین نرفت. حتی داور مسابقه از جود خواست که محل پنالتی را ترک کند.

در میکسدزون ورزشگاه، آبراهام پی رومرو، روزنامه نگار ال‌موندو، از مهاجم تیم باواریایی در مورد آن لحظه سوال کرد و کین گفت: «من واقعاً در آن لحظه متوجه نشدم او به من چه گفت. دیرتر با جود صحبت کردم و او به من گفت که می دانسته که قرار است به سمت چپ شوت کند و این را به لونین گفته است. اما خب، فکر می کنم پنالتی خوبی زدم.»

کین پیشتر در مورد آن صحنه گفته بود: «راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من در حال خودم بودم و به اطرافم توجهی نداشتم. مطمئنم که او سعی می‌کرد که چیزهایی بگوید که باعث شود تمرکزم از دست برود.»

دیگر خبرها

  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!