Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@00:16:32 GMT

گروه جوکر در عراق، خطرناک‌تر از داعش

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۴۹۸

گروه جوکر در عراق، خطرناک‌تر از داعش

روز به روز ماهیت روابط "داعش" و گروهک‌های جوکر بیش از پیش برملا می‌شود و مردم اکنون فهمیده اند که گرداننده هر دوی این گروه‌ها یکی است و هدف واحدی را دنبال می‌کند.

به گزارش شریان نیوز،در حالی که ده‌ها تن از رزمندگان حشدالشعبی طی هفته‌های اخیر در حملات عناصر تروریستی داعش به مقر آن‌ها در مناطق صعب العبور بین استان‌های کرکوک، صلاح الدین و دیالی به شهادت رسیده یا مجروح شده اند، گروه‌های جوکر نیز با حمله به چند مقر حشد الشعبی، در استان‌های مرکزی و جنوبی عراق، آن‌ها را آتش زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در غیاب رزمندگان حشد الشعبی که در خط مقدم جبهه در مناطق مرزی سرگرم دفاع از حیثیت و شرف عراق در مقابل وحشی‌ترین جنایت کاران تاریخ هستند، گروهک‌های جوکر آمریکایی با حمله مقر‌های خالی این رزمندگان، از پشت به آن‌ها خنجر زدند.

همین دیروز "جواد الطلیباوی"، از رهبران جنبش "عصائب اهل حق" از حمله جوکر‌های آمریکایی به مقر این جنبش در میسان و آتش زدن آن خبر داد. وی گفت این مقر به دلیل حضور افراد، در سنگر خط مقدم دفاع از کشور و مقابله گروه تروریستی داعش، خالی بود.

گروهک‌های جوکر با این تحرکات در واقع سرگرم اجرای عملی نقشه‌های آمریکا علیه نیرو‌های حشد الشعبی از جمله جنبش عصائب اهل حق هستند؛ آمریکا به تلافی شکست‌های پیاپی گروه تروریستی داعش، و اصرار حشد الشعبی بر اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق، این مبارزان را در فهرست تروریسم خود قرار داده است.

روز به روز ماهیت روابط "داعش" و گروهک‌های جوکر بیش از پیش برملا می‌شود و مردم اکنون فهمیده اند که گرداننده هر دوی این گروه‌ها یکی است و هدف واحدی را دنبال می‌کند. به اذعان مقامات آمریکا، "داعش" و جوکر هر دو دست پرورده این کشور هستند. اقدامات و رفتار‌های وحشیانه هر دو گروه، گواهی بر این مدعاست. کافی است نگاهی به جرایم هولناک گروه‌های جوکر که توسط آمریکا در صفوف معترضان عادی جای داده شده اند بیندازیم می‌بینیم که این افراد چگونه وحشیانه به مقر رزمندگان حشد الشعبی حمله کرده و دست به قتل شکنجه آن‌ها می‌زنند و سرشان را می‌برند. این جنایات دقیقا یادآور جنایات تروریست‌های داعش است و هدف مشترک، ضربه زدن به رزمندگان حشد الشعبی و مراجع دینی و همبستگی بین ملت عراق و روابط تاریخی و برادرانه دو ملت عراق و ایران است.

تنها تفاوت بین تروریست‌های داعش و جوکر این است که جوکر‌ها تحت پوشش "سازمان‌های جامعه مدنی" و "فعالان"، آزادانه در داخل عراق به خصوص در استان‌های مرکزی و جنوبی جولان می‌دهند و با همین اسامی به راحتی خود را در میان مردم جا می‌دهند و همین امر وجود آن‌ها را برای ملت عراق خطرناک‌تر کرده است و همین نکته باعث شده است که آمریکایی‌ها هم بیش از گروه تروریستی داعش، برای حمله به حشد الشعبی و مرجعیت و مراسم امام حسین و روابط بین دو ملت ایران و عراق به جوکر‌ها تکیه کنند.

حشد الشعبی معیار وطن پرستی در عراق است و هر کس به آن حمله کند – با هر اسم و عنوانی که باشد – در آزمون وطن پرستی سرافکنده می‌شود. بر این اساس گروهک جوکر هم به عنوان مزدوران آمریکا و بقایای رژیم صدام در عراق با توجه به دشمنی آشکار و علنی با رزمندگلن حشد الشعبی، دیگر نمی‌توانند به سادگی گذشته به جنایات خود ادامه دهند.

منبع: شریان

کلیدواژه: تروریستی داعش رزمندگان حشد حشد الشعبی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم