Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه منصوری روز سه شنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: با هدف رفع کمبود ماسک در بیمارستان ها و تامین نیاز جامعه برای مهار کرونا، ۱۰ کارگاه در سمنان، شاهرود، دامغان، میامی، شهمیرزاد و بیارجمند تجهیز و استریل شد و ۳۰۴ هزار و ۱۳۰ عدد ماسک، ۶۶۵ دست لباس ایزوله پرستاری و ۶۵ عدد کلاه با همکاری مربیان و مهارت آموزان به تولید رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۲۷۶ هزار و ۴۳۰ عدد ماسک توسط بخش دولتی و ۲۷ هزار و ۷۰۰ عدد ماسک توسط آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تولید شد.

منصوری تصریح کرد: ۱۹ دستگاه چرخ خیاطی شامل چرخ‌های صنعتی، راسته دوز و سردوز نیز در اختیار فرمانداری و گروه جهادی در شهرستان دامغان، کارگاه خیریه در شهرستان سمنان و فرمانداری و دانشگاه فنی و حرفه ای در شهرستان شاهرود قرار گرفت و ۱۷ مربی و ۳۰ مهارت‌آموز نیز با این نهادها در تولید ماسک و لباس ایزوله پرستاری همکاری می کنند.  

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان خاطرنشان کرد: پنج هزار بسته شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و برگه آموزشی توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای بیارجمند، بسته بندی و در روستاهای این منطقه توزیع شد.

وی ابراز داشت : تعدادی از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای در سمنان و دامغان، و رییس انجمن طراحی و دوخت شهرستان شاهرود به صورت مستقیم با در اختیار قرار دادن نیرو و امکانات خود، در خط تولید ماسک و لباس ایزوله پرستاری مشارکت فعال داشتند.

منصوری گفت: مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد زیر نظر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان با همکاری سایر نهادها به طور متوسط روزانه ۶ هزار ماسک تولید می کنند و اختصاص فضا و تأمین تجهیزات و مواد مصرفی از جمله چرخ خیاطی، پارچه، اتو و کمک های نقدی از دیگر اقدام‌های این اداره کل در راستای کمک به شبکه سلامت کشور است.

در استان سمنان ۱۸ آموزشگاه دولتی و ۱۰۸ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای فعال وجود دارد.

طبق گفته ظهر دیروز رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۳۷ هزار و ۷۲۴ نفر به طور قطعی به کرونا مبتلا شدند و با فوت ۳۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۷ هزار و ۴۵۱ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سمنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سمنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ویروس کرونا ماسک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سمنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سيصد و چهل کارگر ساختمانی در سال گذشته در حوادث ناشی از کار فوت کردند. رعیتی فرد افزود: اين آمار هر چند نسبت به سال 1401 ، ۲۲ نفر کاهش داشته است، اما نیاز است که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای بیمه، ایمنی و آموزش کارگران اهتمام ویژه ای داشته باشند.
رعیتی فرد گفت: حوادث ناشی از کار در سال ۱۴۰۲، بیش از ۹/۵ درصد کاهش نشان می‌دهد که بطور میانگین در دو سال گذشته حدود ۷/۵ درصد کاهش یافته است.
معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۸ درصد حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است و حدود ۵۰ درصد فوتی ناشی از حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است.
وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی و بهداشت شغلی برای کارگاه‌هایی زیر ۱۰ نفر با کمک شرکای اجتماعی، حوادث کار کاهش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد