Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس شورا‌های حل اختلاف استان گلستان از ایجاد سازش در ۱۳ پرونده در یک روز کاری خبر داد. تاریخ انتشار: 11:30 - 06 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۷۵۰

احمد جعفری، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورا‌های حل اختلاف استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از ایجاد سازش در ۱۳ پرونده در یک روز کاری خبر داد و بیان کرد: اعضای شعب ۲۲ و ۲۴ شورای حل اختلاف گرگان در یک روز کاری به این پرونده‌ها به طور دقیق رسیدگی و برای حل و فصل آن‌ها اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورا‌های حل اختلاف استان گلستان عنوان کرد: در راستای اصلاح ذات البین که وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف است، این پرونده‌ها با موضوعات توهین، مطالبه وجه، تصرف عدوانی، ضرب و جرح، طلاق و مزاحمت تلفنی بررسی و صلح و سازش بین طرفین پرونده‌ها برقرار شد.

جعفری با اشاره به تلاش دستگاه قضایی برای حل و فصل مشکلات مردم گفت: نقش دستگاه قضایی در ایجاد امنیت پایدار مهم و محوری است و همدلی و مشارکت عمومی برای تحقق این هدف بزرگ ضرورت دارد.   بیشتر بخوانید: صلح و سازش دو طایفه روستای مخور در استان آذربایجان غربی اصلاح ذات البین در پرونده هفت میلیاردی با تلاش اعضای شورای حل اختلاف کاشمر
وی افزود: صلح و سازش، حل و فصل دعاوی به روش کدخدا منشی، احقاق حق، دفاع از مظلوم، برقراری عدالت و کمک به ایجاد امنیت روانی همواره مورد توجه شورا‌های حل اختلاف است.

رییس شورا‌های حل اختلاف استان گلستان اظهار کرد: در سال گذشته اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان گرگان با رسیدگی به بیش از ۲۸ هزار پرونده، تلاش کردند بخشی از دغدغه‌های مردم را با ترویج فرهنگ صلح و سازش رفع کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری شورا های حل اختلاف صلح و سازش دادگستری گلستان شورای حل اختلاف شورای حل اختلاف یک روز کاری صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رییس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رییسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رییس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول