Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@22:08:32 GMT

استخر و سینماها بسته است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۸۳۹

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین جزئیات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اعلام کرد: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تعداد زیادی از اصناف فعالیت خود را از امروز آغاز کردند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: تعدادی از اصناف که پرخطر محسوب می شدند هنوز هم بسته بوده و اجازه فعالیت ندارند; استخرها, سینماها و مراکز ماساژ از این جمله اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مرادی در مورد بازگشایی اماکن ورزشی اعلام کرد: ورزش هایی که به صورت تجمعی در محیط بسته انجام می‌شوند اجازه فعالیت ندارند; مثل: بسکتبال, شنا و ...; همچنین تعدادی از ورزش هایی که به صورت رو در رو و دو نفره است نیز فعلا برگزار نمی شود مانند کشتی.

وی درباره چگونگی فعالیت باشگاه های بدنسازی گفت: این دسته از ورزش ها که به صورت انفرادی انجام می شودمنعی نداشته و فعالیت شان آغاز شده است.

سرهنگ مرادی به فعالیت قهوه خانه ها و کافی شاپ ها اشاره و خاطرنشان کرد: فعالیت این دسته از اصناف نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی امکانپذیر بوده و سرو قلیان ممنوع است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت مجوز فعالیت زنان در این رشته صادر نشده است.

طرفداری | مهرعلی باران‌چشمه، رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در خصوص حضور زنان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، گفت:

ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و زنان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی طی گفت‌وگویی با ایرنا، در خصوص فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد:

پیش تر اعلام شد که فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود