Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:56:03 GMT

مجلس یازدهم برای تحقق عدالت اجتماعی تلاش کند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۳۹۵

مجلس یازدهم برای تحقق عدالت اجتماعی تلاش کند

ایسنا/اصفهان امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: مجلس یازدهم باید قوانینی به تصویب برساند که عدالت اجتماعی را در کشور محقق کند به این معنا که فاصله طبقاتی و حقوقی برداشته شود.

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مهم‌ترین اولویت‌های مجلس یازدهم که از فردا ۷ خرداد، آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: نخستین اولویت، وحدت و همدلی نمایندگان است، باید مسائل جناحی را در مجلس کنار بگذارند و به مصالح ملی و منافع مردم فکر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز همه باید در زیر پرچم ایران کار کنیم و اختلاف‌سلیقه‌ها را کنار بگذاریم.

وی افزود: مجلس یازدهم باید قوانینی به تصویب برساند که عدالت اجتماعی را در کشور محقق کند. به این معنا که فاصله طبقاتی و حقوقی برداشته شود. این‌گونه نباشد که کسی حقوق یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی بگیرد و یک نفر دیگر حقوقش ۲۰ میلیون تومان باشد.

امام‌جمعه موقت اصفهان، گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، لازم است مجلس قوانینی را تصویب و دولت هم آن قوانین را اجرا کند که تولید محقق و مشکل بیکاری تا حد زیادی مرتفع شود.

رهبر ادامه داد: یکی دیگر از کارهای مهم مجلس یازدهم موضع‌گیری قاطع در برابر بیگانگان است. البته امروز بیگانگان جایی در کشور ندارند و در موشک‌باران پایگاه آمریکا در عراق به خوبی ثابت شد که ایران اسلامی از منافع ملی کشور به خوبی دفاع می‌کند. هم‌اکنون هم نفت‌کش‌های ایرانی با اقتدار در سواحل ونزوئلا لنگر انداختند که این خود نشان از قدرت ایران دارد.

وی گفت: مجلس جدید باید از نیروهای جهادی و مقاومت منطقه با قدرت دفاع کند و زیر فرمان رهبری آینده بهتری برای کشور رقم بخورد.

امام‌جمعه موقت اصفهان، خاطرنشان کرد: مجلس دهم هم قوانین خوبی به تصویب رساند. در مجموع عملکرد این مجلس منهای برخی از موارد خوب بود که البته انتظار داریم مجلس یازدهم مقتدرتر از این مجلس ظاهر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اولویت مجلس یازدهم استانی سیاسی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان محقق می‌شود
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو