Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@00:57:06 GMT

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در یزد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۸۳۸

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در یزد

زارع کمالی با اعلام خبر آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در یزد گفت: در این مرحله علاوه بر تدارک بسته های حمایتی و معیشتی تعداد ۱۱۰ جهیزیه نیز تهیه و توزیع خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا عنوان کرد: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه به مناسبت عید سعید فطر و همچنین سالروز پیروزی عملیات الی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر عصر روز چهارشنبه در حسینیه ثارالله یزد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در این مرحله علاوه بر تدارک بسته های حمایتی و معیشتی توسط بسیجیان پایگاه مقاومت و خیرین بسیجی تعداد ۱۱۰ جهیزیه به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان نیز تهیه و توزیع خواهد شد.

زارع کمالی خاطرنشان کرد: در مرحله اول رزمایش که قبل از ماه مبارک رمضان برگزار شده بود ب همت مردم نوع دوست  دارالعباده یزد ده هزار بسته معیشتی میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد. در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیز که در سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد 15900 بسته معیشتی دیگر به دست نیازمندان رسید. علاوه بر این دو مرحله به علت استقبال مردم استان 3800 بسته معیشتی دیگر نیز تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد تاکید کرد: سپاه و بسیج همواره در برهه های حساس در کنار هموطنان قدرشناس و غیور خود بوده اند و این رویه تا نابودی و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل نوغانداری در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با آغاز فصل نوغانداری توزیع تخم نوغان در دستور کار قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: فصل توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان آغاز شده است.

وی به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید و پرورش بهاره کرم ابریشم اشاره کرد و افزود: از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران رسما فعالیت نوغانداری آغاز شده و تعهد سازمان جهاد کشاورزی تحویل 3 هزار و 400 جعبه تخم نوغان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش فصل بهار اطلاع رسانی سریع این موضوع از طریق دهیاری‌ها، شوراها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان برای تحویل و توزیع تخم نوغان به بهره برداران اهمیت دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد: مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر و مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل  در بخش بندپی شرقی 2 کارگزار و در بخش بابلکنار 3 کارگزار وجود دارد که مراکز تحویل تخم نوغان در استان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران