Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@11:20:48 GMT

پخش یک سریال قدیمی و پرطرفدار از تلویزیون

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۷۹۵

پخش یک سریال قدیمی و پرطرفدار از تلویزیون

به گزارش افکارنیوز،

 سریال «خودرو تهران ۱۱» از امروز سه شنبه ۶ خرداد برای مخاطبان کانال آی‌فیلم ۲ پخش می‌شود.

اخبار فرهنگ و هنر - داستان سریال «خودرو تهران ۱۱» مربوط به یک خودرو پراید است که هر قسمت به دست گروه تازه‌ای می‌افتد و ماجراهای جدیدی را به دنبال دارد. این خودرو در نهایت باعث آشنایی و ازدواج ۲ نفر از مالکان آن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا بابک، سیروس گرجستانی، ثریا قاسمی ، محمود بصیری، رضا فیاضی، امیرحسین صدیق و امراله صابری در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی وحید نیکخواه، هر روز ساعت ۱۷ به‌ وقت تهران و کابل و ۱۷:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان راهی آنتن می‌شود.

بازپخش آن نیز در سه نوبت با فاصله شش ساعت قابل مشاهده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ثریا قاسمی امیرحسین صدیق سریال مرضیه برومند ثریا قاسمی سیروس گرجستانی سریال قدیمی خودرو تهران 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال های نوروزی هشدار نگران کننده ای را به صدا درآورده است.   به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.   به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!