Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@12:34:30 GMT

ریزش سنگین بورس تهران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۸۰۹

ریزش سنگین بورس تهران

شاخص کل بازار سرمایه امروز با ۳۱ هزار و ۱۶۴ واحد کاهش به رقم ۹۲۸ هزار و ۶۷۶ واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۵۶۲۲ واحد کاهش یافت و عدد ۳۱۲ هزار و ۶۵۹ واحد را ثبت کرد.

به گزارش ایسنا، معامله گران این بازار ۷۷۲ هزار معامله انجام دادند که ۶۳ هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

در بازار امروز صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، مخابرات ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی پارس نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک‌های ملت، تجارت و صادرات ایران، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و بانک اقتصاد نوین نماد‌های پربیننده بورس را تشکیل دادند.

بازگشت فرابورس به کانال ۱۰ هزار واحد

شاخص کل فرابورس نیز با ۱۹۷ واحد ریزش به کانال ۱۰ هزار واحد بازگشت و رقم ۱۰ هزار و ۸۲۵ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۶۱۹ هزار معامله به ارزش ۶۲ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال انجام شد.

در این بازار پتروشیمی مارون و سنگ اهن گهر زمین نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و فلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین و توسعه مولد نیروگاهی جهرم نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

سهامی ذوب آهن اصفهان، سیمان لار سبزوار، بانک دی، پتروشیمی زاگرس، گروه کارخانجات صنعتی تبرک، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و فولاد هرمزگان جنوب نماد‌های پربیننده فرابورس بودند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بورس شاخص سهام فرابورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هولناک ریزش خانه قدیمی در زواره اصفهان بر اثر بارندگی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم) گرفتار شدن اتوبوس در سیلاب نیکشهر (فیلم) سرریز شدن یک سد دیگر در سیستان و بلوچستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • لحظه هولناک ریزش خانه قدیمی در زواره اصفهان بر اثر بارندگی (فیلم)
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳