Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چه تلاش‎های بسیاری برای رفع اختلافات شوراهای شهرهای قدمگاه و خرو صورت گرفت اما متأسفانه به نتیجه نرسید.

حمید گرمابی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: اختلاف بین قدمگاه و خرو برای تبدیل شدن به مرکز بخش حدود 20 سال است که ادامه دارد، اگر چه تلاش بسیاری شد ارتقای زبرخان و تعیین مرکز شهرستان با توافق شوراها باشد اما به متاسفانه توافق نرسیدند به همین علت تصمیم نهایی توسط کارشناسان استانداری و وزارت کشور گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موضوع ارتقای بخش زبرخان به شهرستان در بخش تقسیمات کشوری بعد از 17 سال بوده است، تصریح کرد: قطعا در این گونه اختلافات، نتیجه کار کارشناسی و تصمیم‌گیری نهایی ممکن است مورد قبول کامل طرفین نباشد.

گرمابی افزود: حتی تلاش شد دو شهر قدمگاه و خرو ابتدا یک شهر شوند، سپس شهرستان زبرخان به مرکز شهری که تشکیل می‌‏شود؛ باشد اما شوراها باز هم به توافق نرسیدند.

نماینده دور دهم مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند این طرح می‎توانست عادلانه‌تر باشد اما اختلافات شوراها رفع نشد تا به یک تصمیم مورد توافق طرف‌ها برسیم، البته قطعا وزارت کشور می‌تواند مبناهایی را که برای انتخاب مرکز شهرستان زبرخان در نظر داشته‎اند؛ اعلام کند.

وی گفت: شاید نتیجه اتخاذ شده بهترین نتیجه نبوده اما از نظر کارشناسان تنها راهکار امکان‌پذیری بود که می‎توانستند به آن برسند، در این سال‌ها به دلیل اختلافات، بودجه‌‏های بسیاری را از دست دادیم و توسعه با کندی پیش رفت و یا در برخی مواقع اصلا توسعه‏‌ای صورت نگرفت.

گرمابی عنوان کرد: قطعا با شهرستان شدن زبرخان تخصیص بودجه‌ها بسیار متفاوت‎تر از بخش خواهد بود و مردم طی چند سال آینده تفاوت‏‌ها را احساس خواهند کرد.

وی مطرح کرد: طبق اطلاعی که دارم فرمانداری در قدمگاه خواهد بود و بر اساس توافق‌های انجام شده اداره‏‌ها تقسیم می‌شوند و تعدادی از آن‌ها نیز در شهر خرو مستقر می‎گردند و حتی شهر درود نیر بی‌نصیب نخواهد بود، ولی قطعیت این موضوع را باید در اعلام رسمی وزارت کشور دید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قدمگاه خرو تقسیمات کشوری زبرخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| پورحسینی به فینال نرسید

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دومین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تپانچه ۱۰ متر مردان، سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۷۵ از صعود به فینال باز ماند.

از ساعتی دیگر هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی در مرحله مقدماتی تپانچه ۱۰ متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین روز از مذاکرات آتش‌بس در غزه بی‌نتیجه پایان یافت
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات
  • آخرین جزئیات از مذاکرات قاهره/ منابع صهیونیستی: مذاکرات به نتیجه نرسیده است/ منابع مصری: مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دارد
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • رژیم صهیونیستی در عرصه نظامی به هیچیک از اهدافش نرسید
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • جام جهانی تیراندازی| پورحسینی به فینال نرسید
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است