Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@06:50:57 GMT

افزایش ۱۳ درصدی جابه‌جایی کالا در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۰۴۱

افزایش ۱۳ درصدی جابه‌جایی کالا در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از شهرک حمل‌ونقل اردبیل اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۲۴ هزارتن کالا در استان اردبیل جابه‌جا شده که افزایش ۱۳ درصدی داشته است.

وی افزود: طی ۲ ماه گذشته ۲۴ هزارو ۴۰۳ برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده و هم‌اکنون وضعیت حمل‌ونقل کالا و بار در استان کاملاً عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: عمده کالاهای جابه‌جا شده در مدت مذکور شامل محصولات کشاورزی، انواع سیمان، مواد غذایی، انواع چوب، آهن‌آلات و سوخت است.

رحمتی بیان کرد:  ۸۷ شرکت با بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری و بیش از ۱۱ هزار نفر راننده در حوزه حمل‌ونقل کالای استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ راهداری، نظارت ویژه‌ای بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل شده و به تخلفات آن‌ها رسیدگی می‌شود.

۴۶

کد خبر 1392308

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل استان اردبیل حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل گمرک شهید شوشتری سرخس گفت: در فروردین ماه، ۳۰ هزار تن کالا به ارزش هفت میلیون و ۷۷۳ هزار دلار از طریق گمرک مرزی سرخس به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزن ۴۷ درصد و از نظر ارزش ۳۷ درصد افزایش یافته است.   علی‌اکبر کیانی علی آباد افزود: عمده کالا‌های صادراتی مصالح ساختمانی، موادغذایی و محصولات پتروشیمی بوده است.   وی ادامه داد: همچنین ترانزیت ورودی از کشور‌های روسیه و آسیای میانه (ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان) به مقاصد هند، چین، پاکستان، امارات با وزن ۸۴ هزار تن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶۰ درصد افزایش یافته است.   به گفته او، عمده کالا‌های ترانزیتی حبوبات، گوگرد، مشتقات سوختی بوده که از طریق حمل ریلی و جاده‌ای مبادله شده است.   کیانی اعلام کرد: درمجموع ۱۸۰ هزار تن انواع کالا‌های صادراتی، وارداتی و ترانزیتی در فروردین امسال ازگمرک سرخس مبادله شده است.   بزرگترین گمرک و مرز ریلی خاورمیانه با حجم ۸۰ درصد از کل مبادلات و تبادلات کشور، در سرخس واقع شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود