Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@05:58:35 GMT

آمار مبتلایان به کرونا ویروس استان به ۹۲۳ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۳۷۴

آمار مبتلایان به کرونا ویروس استان به ۹۲۳ نفر رسید

کریمیان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان به کرونا به ۹۲۳ نفر افزایش یافته است، گفت: هم استانی های عزیز همچنان باید رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی و هم چنین فاصله گذاری اجتماعی را برای قطع زنجیره انتقال کرونا اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام ظهر امروز(۶ خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۹۲۳ نفر در شبانه روز گذشته افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است، گفت: خوشبختانه در ۴۸ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون ۶۱ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند، افزود:  در حال حاضر نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان ایلام بستری بوده و تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام یادآور شد: تا کنون در شهرستان ایلام ۳۷۸ مبتلا و ۲۰ مورد فوتی، در شهرستان ایوان ۱۳۳ مبتلا و ١۴ مورد فوتی، در شهرستان مهران ۶۲ مبتلا و ۶ مورد فوتی،  در شهرستان دهلران ۸۴ مبتلا و ۴ مورد فوتی،  در شهرستان دره شهر ۴۹ مبتلا و ۶ مورد فوتی، در شهرستان ملکشاهی ۲۹ مبتلا و ١ مورد فوتی،  در شهرستان آبدانان ۵۵ مبتلا و ۱ مورد فوتی، در شهرستان بدره ۴۰ مبتلا و ۳ مورد فوتی، در شهرستان سیروان ۳۰ مبتلا و ٣ مورد فوتی، در شهرستان چرداول ۴۱ مبتلا و ۳ مورد فوتی و در شهرستان هلیلان ۲۲ مبتلا و بدون فوتی گزارش شده است.

 

کریمیان با بیان اینکه بیشترین آمار ابتلا به کرونا و فوت ناشی از کرونا مربوط به شهرستان ایلام است، ابراز کرد:  در ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد  ابتلا به کرونا در شهرستان ایلام، ۲  مورد در شهرستان ایوان، ۱ مورد در  شهرستان مهران، ۲ مورد در  شهرستاندهلران، ۱ مورد در شهرستان ملکشاهی و ۱ مورد هم در شهرستان آبدانان گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه  از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون ۷۳۸ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند، خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز با توجه به افزایش تعداد مبتلایان در هفته گذشته باید رعایت اصول و نکات بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با تاکید بر خودداری از ترددهای غیرضرور در سطح معابر و اماکن پرتردد، خاطرنشان کرد: بهترین راه مبارزه با ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال این ویروس است و رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی مهم ترین راه های قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

 

                                                                                  

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا ویروس کرونا استان ایلام مبتلایان به کرونا کرونا در استان استان ایلام ساعت گذشته مورد فوتی ۱ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: شبکه برق روستای "تختان بخش سراب میمه در شهرستان دهلران که بر اثر سیل ۲ روز گذشته آسیب دیده بود، وصل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ولی الله ناصری، روز یکشنبه با اشاره به حضور به‌موقع و سریع نیروهای برق شهرستان برای رفع آسیب دیدگی شبکه برق روستای تختان به دلیل وقوع سیل گفت: بر اثر بارش باران‌های سیل‌آسا، ترانسفورماتور برق روستا و بیش از یک هزار متر شبکه برق‌رسانی روستا دچار خسارت شده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در ادامه با اشاره به تخریب تعدادی از پایه‌های برق این روستا افزود: این پایه ها با تلاش نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان دهلران به سرعت نصب شد.

ناصری به آمادگی این شرکت برای مقابله به حوادث غیرمترقبه، با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، اشاره و عنوان کرد: در کمتر از چند ساعت، شبکه و ترانسفورماتورهای آسیب دیده روستای "تختان" اصلاح شد.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی پس از اعلام دیسپاچینگ برق مبنی بر آسیب به شبکه روستای تختان به محل اعزام شدند.

ناصری به نصب بیش از یک هزار متر کابل برق در بازه زمانی کوتاه اشاره کرد و گفت: هم اکنون روستای تختان از برق پایدار برخوردار است.

به گزارش تسنیم، زیرساخت های برق، آب و گاز روستای تختان به دنبال بارش شدید باران، وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در روز جمعه 14 اردیبهشت آسیب جدی دیده بود.

دهستان تختان، یکی از دهستان‌های بخش سراب میمه شهرستان دهلران در استان ایلام است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در ایلام شد
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها